نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. فروردين 1394 - 9:11
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات از نجات روزانه ۱۷۷ مسافر نوروزی از مرگ تا چهارمین روز سال جدید طی ۹ روز و از تاریخ ۲۵ اسفند در طرح امداد و نجات خبر داد و گفت:‌ یک هزار نفر از آسیب‌دیدگان نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

به گزارش چهارفصل به نقل از تسنیم، حسین درویشی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی و از 25 اسفند تا ساعت 9 صبح 4 فروردین، به 28 هزار نفر از مسافران نوروزی امدادرسانی شد و 17 هزار نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

درویشی با اعلام جرییات گزارش عملیات و خدمات امداد و نجات از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی اظهار داشت: در این مدت از میان 2 هزار عملیات و خدمات، یک هزار و 200 مورد عملیات و 800 مورد خدمات بوده است و به عبارتی 24هزار نفر خدمت لازم را دریافت کردند.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به 28 هزار نفر از مسافران نوروزی امدادرسانی کردند و موفق به نجات جان یک هزار و 600 نفر از هموطنان شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام انتقال یک هزار نفر از آسیب‌دیدگان به مراکز درمانی، خاطرنشان کرد: بر این اساس 6 هزار و 700  نفر هم سرپایی درمان شدند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی