نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1394 - 16:28
امام جمعه موقت یاسوج با بیان این که سکوت معنادار شورای امنیت در حمله عربستان به یمن جای تأمل دارد گفت:حمایت های دولت های اورپایی و عربی به نفع عربستان تمام نمی شود و عربستان اعتبارش را از دست می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  چهارفصل، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر در خطبه های نماز جمعه امروز و در اولین نماز جمعه سال 94 با تبریک سال نو و اشاره به بیانات رهبر انقلاب اظهار کرد:یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی نزدیک بودن دیدگاه های امام راحل و رهبر انقلاب در موضوعات مختلف است.

 

وی به دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت:اکنون در یک مبارزه اقتصادی با دشمن قرار داریم که با حربه تحریم‌ها به دنبال مقابله با نظام اسلامی هستند،بنابراین باید با همدلی و همزبانی دولت و ملت این ترفند دشمن را هم نقش بر آب سازیم

.

حسینی‌صدر به فرازهایی از بیانات رهبری در حرم رضوی اشاره کرد و گفت: دولت باید آرمان ها و مطالبات ملت را مورد توجه قرار دهد و مردم نیز باید به دولت اعتماد کنند و رمز موفقیت در مذاکرات هسته ای عمل به فرامین رهبری است.

 

وی در خصوص فرمایشات رهبری مبنی بر نقد و انتقاد اظهار کرد: یکی از شرایط انتقاد این است که مردم را نسبت به دولت بی اعتماد نکند،نباید در انتقاد اهانتی اتفاق بیفتد،اگر هر دو طرف بر اساس بیانات رهبری عمل کنند به یک جامعه آرمانی دست پیدا می کنیم.

 

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد:در این میان هم عده‌ای ممکن است نقد داشته باشند از جمله دلواپسان هسته‌ای که باید دغدغه‌های آن‌ها را هم محترم شمرد.

 

وی با بیان این که سکوت معنادار شورای امنیت در حمله عربستان به یمن جای تأمل دارد گفت:حمایت های دولت های اروپایی و عربی به نفع عربستان تمام نمی شود و عربستان اعتبارش را از دست می دهد.

 

وی حرکت عربستان در حمله به یمن را در راستای سریال های جنایت کارانه رژیم صهیونیستی بیان کرد و اظهار داشت:شعار همدلی و همزبانی رهبری فقط مختص ملت ایران نیست بلکه همه ملت های مسلمان باید همدل و هم زبان باشند تا قدرت های بزرگ نتوانند در آن دخالت کنند.

 

وی در انتها به روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد:اما راحل روز جمهوری اسلامی را یک عید دست ساخته مردم دانست و فرمود که همه ارزش ها به اسلام است.

 

منبع: ایل بانو

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی