نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. فروردين 1394 - 13:30
فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمدگفت:نخستین قدم در تحقق شعار سال کار علمی و فکری است که اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی باید با کار مطالعاتی نسبت به تحقق آن اقدام نماید.

علی ستوده نیا، فرمانده بسیج عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با چهارفصل، در رابطه با نامگذاری سال ها توسط مقام معطم رهبری ومخاطب قراردادن مردم و نقش مردم در مدیریت جامعه گفت:مخاطب قرار دادن مردم و نقش مردم در مدیریت جامعه از نگاه رهبری معظم انقلاب  در شعار سال های مختلف از عمده ترین دلایل نامگذاری سال ها در طی سالیان گذشته است.

 

وی ادامه داد: اگر چه نامگذاری سالها در تمدن ایران اسلامی سابقه دیرینه ای داشته و سالها بعضا به اسامی مختلف نامگذاری شده اند اما بر اساس دیدگاه ها و نظریات رهبر معظم انقلاب هرگاه امور به مردم سپرده شود کارها بهتر به نتیجه می رسد و هرگاه کار ی را انحصاری در اختیار رؤسا و مسئولین گذاشته اند کار یا متوقف شده یا اگر متوقف نشده در پیچ و خم اداری به کندی پیش رفته است.

 

ستوده نیا خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به موقعیت کنونی کشور و شرایط تحریم ها برای اینکه کشور از لحاظ اقتصادی به درجه رشد مطلوب برسد سالهای اخیر را با محوریت اقتصاد نامگذاری کرده اند، البه نه غافل از فرهنگ ، اصلاح الگوی مصرف، همت و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، حماسه سیاسی و اقتصادی  و در سال 93 هر دو مقوله مهم اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در کنار هم نشان از توجه ویژه معظم له به اقتصاد و فرهنگ دارد.

 

فرمانده بسیج عشایر استان گفت: در حوزه فرهنگی  وجدان کاری ، همت مضاعف، اتحاد ملی و انسجام ملی نیز مؤید همراهی و هماهنگی دو مقوله اقتصاد و فرهنگ می باشدو یکی از راه های موفقیت در تمامی ابعاد یک ملت اتحاد و انسجام و همدلی درون جامعه می باشد.

 

وی ادامه داد:از این طریق منافع ملی بر منافع شخصی اولویت پیدا می کند و اکثریت قریب به اتفاق مردم با همراهی دولت به سوی آرمان های بلند گام بر می دارند.

 

مسئول بسیج عشایر استان یادآور شد: نخستین قدم در تحقق شعار سال کار علمی و فکری است که اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی باید با کار مطالعاتی نسبت به تحقق آن اقدام نماید.

 

وی در ادامه به نقش نشریات، سایتها، رسانه ها و... در ایجاد روح همدلی و همزبانی در بین مردم و دولت اشاره کرد و گفت: رسانه ها دارای بارز ترین و اثرگذارترین نقش در تحقق و امید آفرینی شعار سال در جامعه هستند.

 

ستوده نیا در پایان گفت: ان شاءالله در بعد سیایت  خارجی نیز با همراهی و همدلی ملت و مسئولان، دشمنان لجام گسیخته اسلام و انقلاب را با وحدت و همدلی بدبخت کنیم.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی