نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. فروردين 1394 - 9:44
حسین فدایی در حکمی ازسوی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش چهارفصل، با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری کشور مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

 

در این مراسم حسین فدایی که سوابقی چون معاون سابق راه و شهرسازی استان فارس و مدیر کلی راه و شهرسازی استان کرمانشاه را درپرونده خود دارد به جای ممتاز جهانگیری که به مدیر پاک دست استان لقب دارد منصوب شد.

 

در ابتدای این مراسم، ممتاز جهانگیری مدیر کل پیشین راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با تشکر از همدلی مسئولان استانی در مدت یک سال و اندی مإموریت خود بر این نهاد اظهار کرد: مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار بومی و پای کارکهگیلویه و بویراحمد بیشترین وقت خود را برای تکمیل جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گذاشت.

 

خادمی استاندار ی کوشا و پای کار است

وی در ادامه به سوابق مدیریتی خود از گذشته تاکنون، اشاره کرد و گفت :در سه دوره مدیریتی از جهاد کشاورزی تا راه و شهرسازی با خادمی استاندارفعلی استاندار کار کردم و بیشتر تمرکزم خدمت بی منت و صادقانه به مردم دیارم بود.

 

هیچگاه مشکلات سیاسی را در کارم دخیل نکردم

مدیر سابق راه و شهرسازی استان با بیان اینکه در مدت مسئولیت خود هیچ‌گاه موضوعات سیاسی را مدنظر قرار ندادم، ابراز کرد:در این مدت به دنبال زهر چشم گیری از مخالفانم نبودم.

 

جهانگیری در ادامه به کارهای انجام گرفته در مدت مدیریت خود در این نهاد اشاره کرد و افزود: کارهای زیادی در این استان انجام شده که از آن جمله می توان به 286تن َآسفالت ریزی در سطح راههای مواصلاتی استان اشاره کرد.

 

بیشتر خدمات به دلیل محرومیت ذاتی استان به چشم نمی خورد

وی با بیان اینکه در طول این دو سال 370تن آسفالت در راههای مواصلاتی استان ریخته شد، ابراز کرد: به دلیل محرومیت ذاتی و کهنه این استان این عدد به چشم نمی خورد.

 

جهانگیری در ادامه به اجرای خدمات سفر این نهاد در طول ایام عید اشاره کرد و افزود: در طول ایام تعطیلات نوروزی 24 اکیپ راهداری با 178 نفر و 24 اکیپ امدادی خدمات‌رسانی مطلئبی را به مسافران و شهروندان داشتند.

 

وی با بیان اینکه در این ایام 60 دستگاه ماشین گشت 6 هزار و 150 کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در تعطیلات نوروزی تحت پوشش این نهاد قرار داشت، ابراز کرد:در این مدن نیزیک هزار و 300 کیلومتر آسفالت سرد و داغ در محورهای کهگیلویه و بویراحمد شد.

 

180نقطه حادثه استان را ساماندهی کردیم

مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان به محرومیت ذاتی استان در تجهیز نبودن راههای موصلاتی استان اشاره کردو گفت: در حال حاضر تعداد 180 نقطه حادثه‌خیز استان را ساماندهی کردیم.

 

400پروژه راه و شهرسازی در اسنتان وجود دارد

جهانگیری با بیان اینکه در حال حاضر 400 پروژه رها شده در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به راه وشهرسازی این استان وجود دارد ، ابراز کرد: با همکاری و پشتیبانی مطلوب مسئولان استانی تواسنتیم در طی این یک سال 197 پروژه از این 400پروژه را فعال و 191 پروژه دیگر کسب تکلیف کنیم.

 

تخفلی که جهانگیری در مراسم تکریم و معارفه اش افشا کرد؟!

وی با بیان اینکه برای حفظ و حراست از بیت‌المال با کسی تعارفی نداشتیم، تصریح کرد: بعضی می‌گویند چرا سخت‌گیری کردید در حالی که بعضی‌ها قیرها را گرفته بودند و آن را در جایی استفاده نکرده بودند و بدتر اینکه آن را هم برنگرداندند.

 

مدیر کل راه وشهرسازی کهگیلیوه وبویراحمد با اشاره به اینکه در این زمان هیچگونه قرار داد بدون ضمانتی را اجرا نکردیم، ابراز کرد: حتی در این مدت193 مناقصه برگزار کردیم که برای هرکدام چهار مرتبه مناقصه برگزار شد.

 

برای حفظ بیت المال از سوی برخی تهدید شدم

جهانگیری در ادامه با بیان اینکه برای حفظ بیت المال من و همکاران تهدید به زندان شدن از سوی برخی افراد خاص شدیم ، ابراز کرد: تمام توان تیم مدیریتی راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در این مدت حراست از بیت المال و اجرای کارهای محوله بود.

 

وی در ادامه به افزایش اعتبار پروژه های عمرانی استان اشاره کر د و افزود: اعتبارات حوزه راه استان در سال 94 در برخی از پروژه های افزایشی 300برابری داشته که می تواند حاصل آن را در سال 93لحاظ شدن 156میلیارد تومان به پروژه های عمرانی این استان دانست.

 

افتخار می کنم لر هستم

در ادامه این مراسم حسین فدایی مدیر کل جدید راه وشهرسازی استان با تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به وی برای این پست ابراز کرد: افتخار می کنم که لر هستم و مدیر استانی دلاور خیز به نام کهگیلویه وبویراحمد شده ام.

 

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی جهانگیری مدیر کل سابق راه و شهربازی کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: جهانگیری یکی از مدیران باسابقه ،صادق و پاکدست این استان بود که تمام عمر خود را بر ای خدمت رسانی به این مردم گذاشت.

 

با توجه به شعار سال گام موثری برای توسعه استان برداشته خواهد شد

مدیر کل راه وشهرسازی استان با بیان اینکه به عنوان یک سرباز کوچک وظیفه خدمت رسانی به این مردم است، ابراز داشت: در سال دولت ملت همدلی و همزبانی باید فراغ از هرگونه گرایش سیاسی و حزبی برای توسعه استان گام های بلند تری نسبت به گذشته بر داشته شود.

 

یک دست صدا ندارد

فدایی با بیان اینکه یک دست صدا ندارد و می طلبد مسئولان و سیاسیون برای توسعه استان دست در دست هم دهند، ابراز داشت: تمامی محرومیت ها و ضعف های این استان مربوط به توسعه نیافتن راههای ارتباطی است که وظیفه ما باید توسعه ناوگان ریلی، هوایی و زمینی در این استان باشد.

 

وی با بیان اینکه شاخص راه دراستان 43درصد بوده و این موضوع زنگ خطری برای توسعه بلند مدت استان محسوب می شود، ابراز داشت: در استان کرمانشاه که استانی درگیر در هشت سال دفاع مقدس بود شاخص راه آن 63درصد است.

 

نیاز 700کیلومتری استان به بزرگراه

مدیر راه و شهرسازی استان با بیان اینکه به دلیل موقعیت توپوگرافی حجم خاکبرداری یک راه مواصلاتی حجمی سه برابری با استانهای همچون سیستان و کرمان دارد، ابراز کرد: بیشتر مشکلات این استان زمختی و بی روحیه گی ورودی این استان و نبود بزرگراه بوده و به طور میانگین باید این استان 700کیلومتر بزرگراه داشته باشد که در حال حاضر این میزان به 100کیلومتر هم نمی رسد.

 

فدایی به تجهیز ماشین آلات راهداری این نهاد در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این استان در یک موقعیت جغرافیایی کوهستانی و برف گیر بودن گردنه های آن نیاز مبهمی به دستگاههای مجهز راهداری داریم که این امر بیشتر از گذشته جلوه می کند.

 

برنامه زمابندی مشخص برای تکمیل پروژه ها

فدایی در پایان از برنامه زمان بندی مشخص برای تکمیل پروژه های عمرانی این نهاد اشاره کرد و افزود: طبق زمان بندی جدید سعی ما رفع نقاط حادثه خیز و تکمیل پروژ های راهسازی در زمان مقرر خواهد بود.

 

این مراسم همانند مراسم های دیگر تودیع ومعارفه استان خالی از حاشیه نبود که می توان از جمله حاشیه های ان را حضور گسترده اقشار مختلف در مراسم تودیع و معارفه و سالن مملو از جمعیت کتابخانه های عمومی استان دانست.

 

تقدیم گل به حاضرین

یکی از زیبا ترین نکات جالب این جلسه توزیع گل‌های بین حاضرین ازسوی مدیر کل جدید راه و شهرسازی بود که در نوع خود یک خوش آمد گویی جدید را به مدیران نشان داد.

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

 

حسین فدایی

حسین فدایی

حسین فدایی

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی