نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. فروردين 1394 - 22:08
امام جمعه یاسوج با اشاره به این که دستاورد آل‌سعود در یمن چیزی جز خفت و خواری نخواهد بود گفت: کشورهای عضو گروه 1+5 پیمان شکن بوده و به همین دلیل نباید به هیچ وجه به آنان اعتماد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، امام جمعه یاسوج با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز زن اظهار کرد: شرط شناخت آن بانوی بزرگ عالم هستی این است که در خصوص آن حضرت مطالعه کنیم و به عنوان الگو در زندگی این خصوصیات را به کار بندیم.

 

حسینی با قدردانی از همه مسئولان استانی که در ایام نوروز میهمانان فاطمی را مورد مهربانی و مهمان‌نوازی قرار دادند افزود: فاطمه‌شناسی بسیار در زندگی بشریت کاربرد دارد و اگر توانستیم آن در گران‌بهای عالم هستی را به درستی بشناسیم و در عمل مرام فاطمه زهرا را به کار بندیم رستگار خواهیم شد.

 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اگر دشمن را بشناسیم و خدعه‌ها و نیرنگ‌ها را تشخیص دهیم هیچ‌گاه گرفتار استکبار و استعمار نخواهیم شد ادامه داد: دشمنی آمریکا و خصومتی که اکنون دارد مربوط به فناوری هسته‌ای نیست و نگران آینده رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن آن توسط ایران هستند.

 

حسینی ابراز داشت: آمریکا و متحدانش در تمام جنایاتی که در نقاط مختلف دنیا به ویژه کشورهای اسلامی رخ می دهد مداخله داشته و یا از آن حمایت همه جانبه می کنند که نمونه بارز آن تجهیز نظامی گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه است.

 

امام جمعه یاسوج گفت: باید بیانات و فرمایشات رهبری معظم انقلاب فصل‌الخطاب قرار دهیم تا از خدعه و مکر دشمن در امان بمانیم چرا که آن‌ها با ظاهری فریبنده و در لوای موضوعاتی همچون حقوق بشر سعی در فریب ملت‌ها دارند که تاکنون در ایران موفق به این این کار نشده‌اند.

 

وی در ادامه با اشاره به آتش جنگی که رژیم دست‌نشانده آل سعود در یمن به راه انداخته اظهار کرد: در چند سال اخیر عربستان سعودی بارها به یمن حمله نظامی کرده و هر بار نیز دچار شکست مفتضحانه شده است و دست خالی برگشتند و در این مرحله نیز چیزی جز خفت عایدشان نمی‌شود.

 

حسینی با اشاره به توافق هسته ای ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 در لوزان سوییس، بیان کرد: این موفقیت ارزنده از نتایج مهم اعتماد به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و همدلی دولت و ملت است.

 

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: کشورهای عضو گروه 1+5 پیمان شکن بوده و به همین دلیل نباید به هیچ وجه به آنان اعتماد کرد.

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی