نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. فروردين 1394 - 11:46
نویسنده دفاع مقدس و مدیر انتشارات ملک اعظم با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران مربوط به انقلاب اسلامی و حتی چند سال قبل از انقلاب اسلامی نیست،گفت: آمریکا به طور دقیق مثل اسراییل کشوری جعلی بوده اما به خاطر تبلیغات، کارهای رسانه ای و سیاست خاص جهانی خود رابه عنوان یک کشور جا انداخته است.

 به گزار شپایگاه خبری تحلیلی  چهارفصل، سعیدعاکف نویسنده کتاب معروف(خاک های نرم کوشک)شنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلم کوثر به تشریح و واکاوی اتفاقات سوریه و جریان غربی، عربی حامی این حملات و عملیات های ضدبشری پرداخت و افزود: :شک نکنید اگر همین کشورها مخصوصاً آمریکا و اسراییل امکان و توانایی آن را داشتند تاکنون ایران رابا خاک یکسان کرده بودند.

 

وی بیان کرد: زمانی که موصل توسط داعش اشغال شد، داعشیان شعارخود را منتشر کردند و گفتند: موصل، بغداد، نجف، کربلا و مشهد را باید تصرف کنیم و حرم هایشان را نابود کنیم.

 

عاکف ابراز داشت: از خط مقدم جبهه هایی خبر آورده ام که بسیاری از مردم ما از آن ها اطلاع نداشته ودر غفلت کامل به سر می برند جبهه های که مرتب در آن ها نیروهای مقاومت و حزب الله و مدافع حرم ایثار و از خود گذشتگی از آن دفاع می کنند وبه شهادت می رسند.

 

وی افزود: اگر وضعیت سوریه، عراق، یمن و بر خی از نقاطی که الان وضعیت نا آرامی دارند را بررسی کنیم به این نکته می رسیم که تمام این اعمال سلطه گرانه وظالمانه ریشه در حمایت های غربیان بویژه صهیونیست ها وآمریکا دارند.

 

نویسنده کتاب «خاک های نرم کوشک» خاطرنشان کرد: تلاش می کنم برای قضایایی که در سوریه اتفاق افتاده کتاب بنویسم.

 

عاکف در ادامه گفت: دشمنی آمریکا با کشورایران مربوط به انقلاب اسلامی و حتی چند سال قبل از انقلاب اسلامی نیست، آمریکا به طور دقیق مثل اسراییل کشوری جعلی بوده اما به خاطرشدت تبلیغات و کارهای رسانه ای و سیاست خاص جهانی که دارند، خود رابه عنوان یک کشور جا انداخته است.

 

وی افزود: جعلی بودن اسراییل این گونه است که ریشه و اساس آنها در انگلستان بوده وبعد به فلسطین رفته و آنجا را اشغال کردند و یک کشور جعلی درست کردند که همین اتفاق به صورت بسیار وحشتناک تر وبدتر در آمریکا رخ داده است و کسی از آن صحبتی به میان نمی آورد.

 

عاکف با اشاره به برنامه تبلیغاتی و رسانه ای غرب و آمریکا اشاره کرد:برخی مسایل مهم دنیای کنونی را برای کشورهای جهان سوم وارونه جلوه داده اند واین کشورها نیزعادت کرده اند آنها را راحت هضم کنند.

 

مدیر انتشارات ملک اعظم افزود: اینکه فلان شخص رفت و قاره آمریکا را کشف کرد و از آن فیلم و کتاب و کارتون و مستند و داستان و... شخصیت قهرمان از آن فرد به نمایش می گذارند بازی دادن تاریخ بوده و به مثابه یک اقدام رسانه ای در کنترل افکار عمومی است.

 

عاکف در ادامه به تشریح حرکت واقدام برخی افراد درایجاد کردن کشورآمریکا پرداخت و اظهار داشت: کسی که به عنوان کاشف آمریکا مطرح است در واقع یک جنایتکار بزرگ دنیای ما بوده است.وی کسی است که به منطقه ای رفت که حدود 150 میلیون جمعیت داشته و بعد از نفوذ در آن مکان، مردم بومی آنجا را به شکل های فجیع و غیرانسانی نابود کردند و شبیه همین قضیه هم در اسپانیای امروزی اتفاق افتاده و بومی های اصیل آنجا نیز با بدترین ظلم ها زندگی می کنند اما نمی گذارند که این مسایل به گوش مردم دنیا برسید.

 

نویسنده مطرح دفاع مقدس ابراز داشت: درآخرین آماری که اعلام شده از 150 میلیون سرخ پوست بومی منطقه، کم تر از 10 میلیون سرخ پوست در حال حاضر زندگی می کنند.

 

وی افزود: کتاب" کمیته 300 کانون توطئه جهانی" توسط یکی از سران سازمان سیا نوشته شده و طرح های هولناکی در آن وجود دارد که هدفشان نابودی بشریت است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح های عقیم کننده در خیلی از کشورها توسط سلطه جویان مخصوصاً آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب اسراییل پیاده سازی شد. از جمله می توان اشاره به آمریکا داشت که در میان سرخ پوستان و بومیان آمریکااین اقدامات را انجام دادند.

 

عاکف به سبک زندگی در میان آمریکاییان اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم آمریکا و سران آنها و فرزندانشان از بیشترخوراک هایی که در سراسر جهان تبلیغ می شود استفاده نمی کنند و بیش تر از ظروف مسی استفاده می کنند در واقع سبک صحیح زندگی ای که اسلام در استفاده از آن پیش قدم بوده اما اقداماتی برای عقیم کردن و حتی نابودی جمعیت آنان انجام می دهند.

 

وی به تحرکات نظامی در منطقه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی در بحث چپاول جهان به این نتیجه رسیدند که تنها مکتب وتنها عناصری که در برابرشان، توان قد علم کردن دارد، مکتب اهل بیت ونیروهای اهل بیت هستند.

 

نویسنده دفاع مقدس افزود: غرب بویژه انگلیس و آمریکا به انحراف کردن مسیر انقلاب های شیعی و اسلامی همانند هند و پاکستان عادت دارند و در ادامه به سمت وسویی که خودشان میخواهند آن ها را هدایت کرده و این در صورتی است که تنها نیروهای اهل بیت توان ایستادگی در برابر آنها را دارند.

 

عاکف با اشاره به برخی واقعیات موجود در سوریه اظهار داشت: در سوریه شیعه، سنی و حتی مسیحی در پناه ذکر سیدالشهداء زندگی می کنند تا جایی که وقتی درکلیسا از ذکر سیدالشهداء نام برده می شود مسیحیان اشک می ریزند و معتقدند که نیروهای اهل بیتی هستند که آنان را حفظ کرده اند.

 

وی عنوان کرد: وقتی سنی های سوریه زیارت عاشورا می خوانند و از آنان دلیلش را می پرسی جوابشان این است که این نجات دهنده ما بوده است.

 

عاکف ادامه داد: ما و مردم ما کجا از این مسایل اطلاع داریم و در دانشگاه های ما واقعاً جایگاه این مطالب کجاست.

 

نویسنده دفاع مقدس و مدیر انتشارات ملک اعظم بیان کرد: بسیاری از چیزهایی که از عدم رعایت حقوق بشر در سوریه حرف می زنند فقط شانتاژ های خبری هست که رسانه هایی بیگانه ابراز می کنند و واقعیت چیزی غیر از این است.

 

عاکف اظهارکرد: شک نکنید اگر امکان داشتند ایران رابا خاک یکسان کنند یک لحظه معطل نمی کردند.زمانی که موصل توسط داعش اشغال شد همان زمان داعشیان شعارخود را منتشر کردند و گفتند: موصل، بغداد، نجف کربلا و مشهد را باید تصرف کنیم و حرم هایشان را نابود کنیم.

 

وی ادامه داد: همان حرف هایی که اوایل جنگ صدام حسین خبیث می گفت و بیگانگان به وی گفته بودند در صورت حمله به ایران از هر نظر تجهیز خواهی شد و ظرف یک هفته تا 10 روز خود را به تهران خواهی رساند و اگر نشد دست کم خوزستان و ایلام را از دستشان خارج خواهی کرد.

 

عاکف با اشاره به اینکه به لحاظ مادی برآورد آنان دقیق بود اما درک درست از ایمان به خدا و پیروی از اهل بیت نداشتند،گفت: آنان می خواستند سوریه را تصرف کنند تا هلال مقاومت(هلال شیعی) را بشکنند.

 

در ادامه فیلم های مستندی از اتفاقات و افتضاحاتی که در سوریه توسط نیروهای اسراییل(حکومت اسلامی عراق و شام) ایجاد شده و نسل کشی ها و نابودی هایی که نسبت به مردم سوریه داشتندنمایش داده شدو در پایان برنامه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج نکات و ابهامات مد نظر خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی