نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. فروردين 1394 - 18:26
مسئول مدیریت بحران شهرستان دنا علت اصلی وقوع حادثه انفجار در محله عباس آباد سی سخت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، علی رحیم پور مسئول دفتر مدیریت بحران شهرستان دنا با اعلام علت اصلی این انفجار از همشهریان خواست نکات ایمنی را به نحو احسن رعایت کنند.

 

رحیم پور در این باره به خبرنگار سفیر دنا گفت :مقارن ساعت 21:30 دقیقه شب پنج شنبه 20 فروردین انفجار شدیدی در یک منزل مسکونی در محله عباس آباد، سی سخت اعلام می‌شود و نیروهای آتش نشانی ،امدادی و انتظامی به محل اعزام شده و مشاهده می‌شود این انفجار در یک منزل مسکونی دو طبقه به وسعت حدود دویست مترمربع رخ داده است.

 

وی با بیان اینکه منزل مذکور دارای دو قسمت است، توضیح داد: قسمت بالایی منزل اختصاص به مالک و قسمت پایینی آن اجاره داده شده بود که گویا مستاجران در روز گذشته درحال اسباب کشی به این ساختمان بودند.

 

مسئول دفتر مدیریت بحران شهرستان دنا افزود:این انفجار در قسمتی که متعلق به مستاجر بود رخ داده که باعث تخریب بخش زیادی از دیوارها، سقف‌ و شکسته شدن شیشه‌ها شده بود. همچنین همه لوازم منزل این خانه در اثر انفجار به خارج پرتاب شده و بخش‌های زیادی از سقف و دیوارهای منزل مالک هم تخریب شده بود.

 

رحیم پور افزود:بعد از نشت گاز در ساختمان اجاره ای کل فضای ساختمان از گاز پرشده و بعد از شروع به کار یخچال انفجار مهیبی بوقوع پیوست.

 

وی ابراز داشت: قدرت این انفجار به قدری بود که شیشه ساختمانهای مجاور فرو ریخت و آسیب جدی به دو ساختمان کنار آن وارد شد که خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشت.

 

منبع : سفیر دنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی