نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. فروردين 1394 - 18:39
مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هشت شهروند دهدشتی و دوشهروند چرامی در اثر خوردن شربت تقلبی که از سوی افراد ناشناسی توزیع شده است مسموم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،نصرالله کرمی اظهار کرد: با اعلام تماس با 115 مبنی بر بیهوشی عده ای از شهروندان بر اثر خوردن شربت در پارک جنگلی دهدشت، اورژانس در محل حضور پیدا کرد.

 

وی اظهاکرد: هنگام حضور اورژانس در پارک جنگلی، هشت نفر از افرادی که شربت خورده بودند بیهوش بودند و به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت انتقال داده شدند.

 

کرمی با بیان اینکه سه نفر از این افراد با آمبولانس و پنج نفر دیگر با ماشین های شخصی به اورژانس بیمارستان انتقال داده شدند.

 

وی گفت: دو نفر از شهروندان چرامی نیز به شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام مراجعه کرده که بر اثر شدت مسمومیت  یکی از آنها به بیمارستان دهدشت اعزام شده است.

 

کرمی ابراز داشت: طبق گزارش های رسیده این افراد بر اثر نوشیدن شربت‌های آلوده که به بهانه‌های مختلفی از جمله نذری توزیع شده است مسموم شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه هنوز عامل اصلی مسمومیت این افراد به‌طور دقیق مشخص نشده است، افزود: حال عمومی نیمی از این افراد رضایت‌بخش اعلام شده و نیمی دیگر نیز تحت مراقبت هستند.

 

کرمی نسبت به بروز این اتفاق در سایر مناطق کهگیلویه وبویراحمد نیز هشدار داد و تأکید کرد: به همه‌ی هم‌استانی‌ها به‌ویژه مردم این دو شهرستان توصیه می‌کنیم از مصرف مواد خوراکی و آشامیدنی که توسط افراد دوره‌گرد یا ناشناس توزیع می‌شوند خودداری کنند.

 

مدیر گروه سلامت محیط و کار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: لازم است شهروندان هرگونه مواد خوراکی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی را تنها از فروشگاه‌های معتبر و تحت نظارت مرکز بهداشت تهیه کنند.

شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از 70 هزار نفر جمعیت دارد

IMG_9950IMG_9951IMG_9952IMG_9953IMG_9954IMG_9955IMG_9956IMG_9969IMG_9971IMG_9972IMG_9973IMG_9976IMG_9977IMG_9980

IMG_9957

منبع: پایگاه خبری کهگیلویه

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی