نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. فروردين 1394 - 13:57
امام جمعه گچساران به مسمومیت‌های مشکوک اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: مدتی در تفرجگاه‌ها، امامزادگان و نقاط سیاحتی استان افرادی با توزیع شربت الوده مرد را دچار مسمومیت می کنند که باید عاملان این اقدام غیرانسانی از سوی مسئولان شناسایی و مجازات شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی  امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با اشاره به مسمومیت‌های مشکوک اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ظاهرا مدتی در تفرجگاه‌ها، امامزادگان و برخی نقاط سیاحتی استان افرادی با توزیع شربت آلوده مردم را مسموم می کنند و این امر نشان دهنده این است که دشمن، دشمن ملت و اهل بیت(ع) است.

 

 

وی بیان کرد: مردم برای زیارت به حرم امامزادگان می‌روند و توسط عده‌ای مسموم می‌شوند بنابراین لازم است برادران سرافراز و سربازان مخلص گمنام امام زمان(عج) ورود کنند تا سرچشمه این اقدام غیرانسانی مشخص شود.

 

 

امام جمعه گچساران اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بیشتر توسط مسئولان شبکه بهداشت و درمان را در این خصوص خواستار شد و افزود: مردم نباید ساده‌اندیش باشند که با استفاده از تحریک اعتقادات مذهبی و دینی توسط بعضی اشخاص از طریق مصرف شربت آلوده مسموم شوند.

 

 

حجازی تصریح کرد: این امر در برخی شهرستان های استان صورت گرفته که این امر هوشیاری و بصیرت مردم را می‌طلبد

 

امام جمعه گچساران با اشاره به عقب‌نشینی اوباما در برابر کنگره آمریکا وی را رئیس جمهوری ناتوان و عاجز دانست و گفت: اوباما در بخشی از سخنان خود از تضمین امنیت اسرائیل و رژیم آل سعود سخن گفته که بر اساس اظهارات کوبنده مقام رهبری اسرائیل هیچ‌گاه امنیتی نخواهد داشت.

 

 

حجازی با بیان این‌که همه ملت و مذاکره‌کنندگان مستقل و مستحکم زیر بار ظلم نمی‌روند، گفت: خط قرمز‌های نظام به درستی مورد توجه مذاکره‌کنندگان بوده و آنها باید این خط قرمزها را رعایت کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود  با محکومیت رژیم آل سعود در حمله به یمن تصریح کرد: زنان و بچه‌های غیرنظامی بی‌گناه یمنی زیر آتش خشم و کینه هواپیماهای آمریکایی با اجرای آل سعود در حال از بین رفتن هستند و این امر توسط حکام کم عقل آل سعود صورت گرفته است

 

حجازی در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه گچساران نیز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از نافرمانی‌های خداوند،گفت: تقوا و پرهیزگاری نفوذناپذیرترین سد و مانع در برابر نافرمانی‌ها و اعمال حرام بوده و انسان را به سر مقصد مقصود تعالی الهی می‌رساند.

 

 

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «دولت و ملت ،همدلی  همزبانی »از سوی مقام معظم رهبری افزود: مردم و مسئولان باید با توجه خاص و ویژه به فرمایشات رهبری با بصیرت هدف و مقصود مقام معظم رهبری که همان اقتدار و ایجاد وحدت بوده را درک کنند و در این راستا گام بردارند

.

 منبع: آفتاب جنوب

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی