نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. ارديبهشت 1394 - 23:14
جمعی از اهالی روستای ده برافتاب یاسوج صبح امروز در سفرنوبخت، معاون رئیس جمهور به شهر توریستی سی سخت به دلیل حل نشدن مشکلات مربوط به جاده ارتباطی این روستا در مسیر این روستا تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، جمعی از اهالی روستای ده برافتاب یاسوج ساعت 11 امروز به دلیل حل نشدن مشکلات مربوط به جاده ارتباطی این روستا و کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان این منطقه در این جاده ارتباطی اقدام به تجمع در مسیر عبور معاون رئیس جمهور به شهر سی سخت کردند.

 

گفتنی است تجمع بزرگی از اهالی روستا در این مسیر صورت گرفت  و نوبخت به جمع اهالی این روستا رفت و جهت رفع مشکلات جاده ارتباطی این روستا وعده هایی را به اهالی روستا داد.

 

این در حالی است که جمعی از اهالی روستای ده برافتاب یاسوج به شدت از حل نشدن مشکلات این جاده ارتباطی بعد از چندین سال به شدت گلایه مند و خواستار رفع سریع مشکلات این جاده ارتباطی بودند.

 

روستای ده‌برآفتاب یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویراحمد از استان کهکیلویه و بویراحمد می‌باشد که در ۱۵ کیلومتری شمال غربی یاسوج و در سر راه جاده یاسوج به سی سخت قرار دارد و 29 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

در ادامه مسیر معاون روحانی به پارک ملی دنا از ورود خبرنگاران و برخی از همراهان به این منطقه جلوگیری شد به گونه ای که برخی از اصحاب رسانه از این اقدام استانداری به شدت گلایه مند شدند.

 

گفتنی است محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور جمعه چهارم اردیبهشت 94 در آخرین برنامه کاری خود نیز با سفر به شهر توریستی سی سخت قصد بازدید از منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا را دارد.

 

پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا با 80کیلومتر طول یکی از طولانی ترین رشته کوه های زاگرس است.

 

اخبار تکمیلی از این سفر به شهر توریستی سی سخت به زودی منتشر می شود.

منبع: صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی