نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. ارديبهشت 1394 - 0:02
با حضور مسئولان استانی و کشوری گردهمایی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در چرام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین مسئول بسیج دانشگاه‌های کشور، رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام و جمعی از مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

 

شهرام مهدوی در حاشیه این نشست با بیان اینکه بسیج دانشجویی فراگیرترین تشکل دانشجویی در کشور است، اظهار کرد: این تشکل‌ها، بصیرت، فرهنگ، عزت و اقتدار ملت را به دوش می‌کشند و در نوک دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش راهبردی بسیج دانشجویی در نقشه کلان جامعه علمی و فرهنگی کشور به اهداف این نشست اشاره کرد و عنوان داشت: منظور از این نشست، هم نشینی و هم افزایی فکری، علمی و عملی در برنامه‌هایی است که در سال آینده داریم.

 

وی، افزود: بررسی و تحلیل مشکل پیرامونی اعم از کشور و منطقه، استفاده از اساتید و نخبگان در بصیرت افزایی و بحث مطالبه‌گری که دعوت از مسئولان استانی است از دیگر اهداف این نشست است.

 

مهدوی، اضافه کرد: رسیدن به یک حرکت جبهه‌های و هماهنگ برای رسیدن به نقطه مطلوب استان و بررسی نقاط ضعف و قوت بسیج دانشجویی استان در کارگروه‌های تخصصی نیز از اهداف نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی است.

 

در ادامه این نشست روح‌الله نیک‌فکر نیز با بیان اینکه بسیج دانشجویی دو هدف راهبردی مهم دارد، اظهار داشت: هدف اول بسیج دانشجویی، پاسداری از آرمان‌های انقلاب است، همانگونه که در بیانات رهبر معظم نیز می‌شنویم.

 

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام، اضافه کرد: هدف دوم بسیج دانشجویی نیز، حرکت فرهنگی جامعه است چرا که در فرهنگ و در حرکات فرهنگی جامعه نقش مهمی دارند و نوک پیکان نظام هستند.

 

وی، افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه مردم با روشی که دارند و با اصولی که در دین آنها وجود دارد به نوعی پاسدار نظام جمهوری اسلامی هستند اما دانشجویان بسیجی نقش ویژه‌تری در این زمینه دارند.

 

نیک‌فکر، نفش دانشجویان بسیجی در جامعه را روشنگری و روشن کردن مردم و تببین راه برای آنان دانست.

منبع : فارس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی