نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. ارديبهشت 1394 - 12:07
علی شیر محمدی: به منظور افزایش بهسازی و ایمنی جاده ها و همچنین رفاه حال مردم و مسافرین در جاده های استان کهگیلویه وبویراحمدعملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری در ۱۵ جاده استان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از اجرای بیش از ۱۴۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالتلکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری های جاده های استان خبر داد.

علی شیر محمدی

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی، علی شیر محمدی افزود: به منظور افزایش بهسازی و ایمنی جاده ها و همچنین رفاه حال مردم و مسافرین در جاده های استان کهگیلویه وبویراحمدعملیات روکش آسفالت، لکه گیری، شانه سازی و حذف ناهمواری در ۱۵ جاده استان در حال انجام است.

 

وی با اشاره به شروع فصل کاری در حوزه پروژه های راهداری و بهسازی جاده ها ابراز داشت: بیشتر پروژه های دست اقدام مربوط به راههای اصلی است و ۶ پروژه مربوط به جاده های مرکز استان است.

 

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد طول همه عملیات در دست انجام را ۱۴۸ کیلومتر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همه این پروژه ها از محل اعتبارات ملی در دست اقدام است.

 

علی شیر محمدی با بیان اینکه لکه گیری و درزگیری، از گسترش خرابی رویه آسفالت راهها جلوگیری خواهد کرد، تاکید کرد: لکه گیری و درزگیری راهها از مهمترین فعالیتهای تعمیر و نگهداری روسازی آسفالت راهها محسوب می شود و درزگیری تَرکها، موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه های اساس و زیر اساس می شود که این امر منجر به افزایش عمر و دوام روسازی آسفالت خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه این عملیات به منظور ایمن سازی و نگهداری راهها انجام می شود، گفت: مجموعه این اقدامات باعث روان سازی ترافیک و کاهش خستگی رانندگان و همچنین کاهش تصادفات می شود.

 

محمدی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت موارد ایمنی در نزدیکی محل اجرای پروژه های راهداری و فعالیت راهداران به علائم و تابلوهای هشدار دهنده توجه کنند.

در ادامه تصاویری از اقدامات دیریت راهداری اداره کل راه و  کهگیلویه وبویراحمد آمده است:

1 (9)

1 (1)

1 (2)

1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (10)

1 (11)

1 (12)

1 (13)

1 (14)

1 (15)

منبع: بویر نیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی