نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. ارديبهشت 1394 - 7:57
مثنوی گفت:برای ایجاد همدلی هم زبانی که در زمینه فرهنگ یکی از موارد مهم و اساسی هیأت هستند و به همین خاطر، برنامه اجتماع بزرگ هیأتی ها به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر با دعوت از همه هیأت های شهر یاسوج در حسینیه عاشقثان ثارالله برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل وحید مثنوی مسئول هیأت مذهبی رزمندگان اسلام حسینیه عاشقان ثارالله گفت: در راستای حفظ وحدت و زیر لوای شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری برای ایجاد همدلی هم زبانی که در زمینه فرهنگ مخصوصاً فرهنگی دینی یکی از موارد مهم و اساسی در این موضوع هیأت هستند و به همین خاطر برنامه اجتماع بزرگ هیأتی ها به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدربا دعوت از همه هیأت های مذهبی شهر یاسوج در حسینیه عاشقثان ثارالله برگزار می شود.

 

وی افزود: امروز شنبه، دوازده اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء این اجتماع عظیم با همکاری بسیج مداحان استان با برنامه های متنوع و مفرح برگزار می شود

 

مثنوی خاطر نشان کرد: قریب به ده نفر از مداحان برجسته استانی و کشوری در این برنامه به مدح خوانی و مولودی خوانی خواهند پرداخت.

 

وی در پایان اظهار داشت: هیأت رزمندگان اسلام در حسینیه عاشقان ثارالله، همچنین توانسته برنامه های ثابتی همچون کرسی  ومحفل انس با قرآن را سه شنبه ها و دعای ندبه در صبح جمعه را هر هفته برگزار می نماید.

انتهای پیام/م.ن

اجتماع بزرگ هیأتی ها,chaharfasl.ir
اجتماع بزرگ هیأتی ها,chaharfasl.ir
اجتماع بزرگ هیأتی ها,chaharfasl.ir

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی