نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1394 - 14:26
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن در کشور است افزود: نیروی انتظامی این توان را دارد که با تلاش جهادی اقدامات شایسته و در شانی برای مردم انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل صبح امروز با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، سیدموسی خادمی استاندار، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح، صبحگاه مشترک در محل یگان ویژه شهر یاسوج برگزار شد.

 

در این آیین که جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند یگان‌های مختلف حاضر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

 

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم صبحگاه مشترک با بیان اینکه: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام داده و در اکثر شاخص‌ها وضعیت مناسبی داشته و رضایت‌ مردم حاصل شده است گفت: کاهش جرایم و افزایش کشفیات مواد مخدر از دیگر اقدامات خوب و قابل قبول نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن در کشور است افزود: نیروی انتظامی این توان را دارد که با تلاش جهادی اقدامات شایسته و در شانی برای مردم انجام دهد.

 

سردار اشتری تصریح کرد: بنا به تأکید فرمانده کل قوا، نیروی انتظامی باید پناهی باشد برای کسانی که به آنها ظلم شده و ما برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با جدیت مأموریت خود را انجام می‌دهیم و با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کنیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی بیشتر به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل نیروی انتظامی را اولویت نیروی انتظامی در سال جاری دانست و افزود: به نیروی انتظامی این استان هم در داخل و هم در ماموریت‌ها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

وی تصریح کرد: نیازهای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی و تجهیزات، امکانات و ساختمان با همکاری مسئولان این استان برطرف می‌شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه مراسم گفت: برقراری امنیت خوب در استان را ما حصل همکاری خوب و سازنده پلیس و مردم دانست، گفت: در حد توان خود برای خدمت به مردم تلاش کردیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با قدردانی از تلاش‌های پلیس گفت: نقش پلیس در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه بر کسی پوشیده نیست و مردم تلاش‌های پلیس را در همه حال قدردان هستند.

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی