نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1394 - 14:48
یک منبع آگاه از سخنرانی مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه آزاد یاسوج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی قرار است عصر امروز ساعت 16  به دعوت بسیج دانشجویی در سالن بعثت دانشگاه آزاد  یاسوج  سخنرانی  کند.

 

گفتنی  است قراربود این نماینده تهران به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  برای دانشجویان این دانشگاه سخنرانی  کند که به دلایل نامعلوم سخنرانی وی لغو شد.

 

مهدی کوچک زاده، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس در 1 اسفند سال 1337 در خانواده ای مذهبی در تهران متولد شد و تحصیلات دوران ابتدایی و متوسطه را در مدارس جعفری اسلامی، علوی و هشترودی به پایان رساند.

 

به گزارش سایت شخصیت نگار  وی در سال 1359 ازدواج کرده و دارای 3 فرزند است که تحصیلات خود را در دانشگاههای تهران و شریف و آزاد به پایان رسانده و ازدواج کرده‏اند. یکی از دختران وی عروس حسین مظفر، از وزرای دولت خاتمی است.

 

کوچک زاده از سال 1383 نماینده مردم تهران در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

 

وی در انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم به احمدی نژاد رأی داد و از حامیان پرو پا قرص دولت وی در مجلس و خصوصاً در دور هشتم بود اگرچه بعدها انتقاداتی را به وی وارد می‌دانست. در انتخابات ریاست جمهوری سال 1376 به سید محمد خاتمی رأی داده بود که البته بعدها از آن ابراز پشیمانی کرد.

 

این نماینده مجلس از حامیان سعید جلیلی کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بود.

 

کوچک زاده از مخالفان طرح معروف به وقف دانشگاه آزاد و نیز از مخالفان استیضاح وزیر کار در دولت دهم (احمدی نژاد) و طرح سؤال از رئیس جمهور بوده‌است.

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای  پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی