نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1394 - 14:53
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اعتمادی به دشمنان انقلاب نیست، گفت: مسئولان کشور هوشیار باشند که به بهانه بازرسی های قانونی از مراکز هسته ای، جاسوسی از مراکز نظامی و امنیتی کشور انجام نگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت با بیان اینکه بازرسی از مراکز هسته ای ایران باید متعارف و جز قوانین معاهده بین المللی NPT باشد، گفت: این قانون را تمام کشورها از جمله ایران امضا کرده اند و کشور ایران هم پایبند به این بازرسی ها در چارچوب قوانین NPT است.

 

وی با اشاره به اینکه بازرسی غیر متعارف مورد قبول ملت ایران نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب هم مخالف این گونه بازرسی ها است و بازرسی از مراکز نظامی را هم قبول نخواهیم کرد.

 

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی در تلاش است که بازرسی از مراکز هسته ای ایران را به صورت ویژه و غیر متعارفی انجام دهند،افزود: این بازرسی قابل قبول و پذیرش برای کشور ایران نیست و اجازه بازرسی غیر متعارف و خارج از قانون را به آن ها نخواهیم داد.

 

حسینی با بیان اینکه ما اعتمادی به دشمنان خود نداریم گفت: مسوولین کشور هوشیار باشند که به بهانه بازرسی های قانونی از مراکز هسته ای کشور ما، جاسوسی مراکز نظامی و امنیتی در کشور ما انجام نگیرد.

 

وی با اشاره به درخواست غرب از مذاکره کنندگان هسته ای مبنی بر بازرسی از مراکز نظامی ایران خاطرنشان کرد:رهبری حق دارند که اجازه ندهند این خواسته ها تحقق یابد، تجربه ها ثابت کرده است که آمریکا هر وقت خواسته کشور و نظامی را نابود کند ابتدا مراکزنظامی و دفاعی آن کشور را مورد بررسی قرار داده است.

 

امام جمعه دهدشت گفت: بازرسی متعارف و در چارچوب قانون NPT می تواند تا ابد در کشور ما صورت گیرد و ملت ایران به بازرسی در چارچوب قانون پایبند است.

 

حسینی با بیان این که ملت ایران هرگز در برابر استکبار سر تسلیم فرود نخواهد آورد و تا آخرین قطره ی خون خود ایستادگی خواهد کرد، گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، تنها راه حل مشکلات، اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به تولیدات داخلی و توان درونی است.

 

منبع:پایگاه خبری کهگیلویه

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی