نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. ارديبهشت 1394 - 22:36
خطیب جمعه باشت در خصوص تبریک ظریف به همتای جدید عربستانی و دیدار اخیرش با جان کری گفت: آسمان به زمین نمی آمد اگر این تبریک گفته نمی شد و نباید بیش از حد به سران آمریکا رو داده شود و مقابلشان تعظیم کرد و کوتاه آمد.

به گزارش چهارفصل، حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت  با اشاره به تبریک وزیر امور خارجه کشورمان به همتای جدید عربستانی اش، گفت: آقای ظریف در این اوضاع و احوالی که رژیم کودک کش آل سعود مسلمانان یمن را به خاک خون کشیده نباید به وزیر امور خارجه جدید عربستان که سفیر آل سعود در امریکا و به نوعی تربیت شده و پرورش یافته آمریکاست تبریک بگوید.

 

وی با اشاره به اینکه، آسمان به زمین نمی آمد اگر این تبریک گفته نمی شد، بیان داشت: توجیهاتی که بعضی ها می آورند و می گویند این عرف دیپلماتیک است قابل قبول نیست، چون رژیم آل سعود کسانی هستند که ملت مسلمان یمن و کودکان این کشور را به خاک و خون کشیده است.

 

عبودی در ادامه به دیدار آقای ظریف با جان کری در محل دفتر ایران در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: این کارها خیلی به صلاح نیست و بیش از حد نباید به سران امریکا رو داده شود.

 

امام جمعه باشت گفت: آمریکایی ها جنایتکارانی هستند که بیش از 36 سال به ملت ما دارند ظلم و ستم می کنند، پس ما نباید اینجوری مقابلشان تعظیم کنیم و کوتاه بیایم.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز

 

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا