نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. ارديبهشت 1394 - 11:01
آزمون طرح ولایت دانشجویی(خط امام) عصر امروز با حضور یکهزار دانشجو کهگیلویه و بویراحمدی در حسینه ثار الله یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرام مهدوی مطلق با بیان این که در سال 94 یکهزار دانشجو در آزمون طرح ولایت(خط امام) شرکت کرده اند،افزود:از بین این تعداد یک سوم آن ها پذیرش نهایی می شوند.

 

وی ادامه داد:یک سو از این تعداد دانشجو از طریق مصاحبه  و سایر گزینش هایی شامل روزمه کاری، مبانی فکری و فعالیت های دانشجویی در بسیج در نظر گرفته می شود پذیرفته خواهند شد.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان این که تعداد یک سوم به طرح ولایت کشوری اعزام می شوند،تصریح کرد:این تعداد  کسانی هستند که در سنوات گذشته طرح ولایت استانی را با موفقیت گذرانده اند.

 

وی ابراز داشت:طرح ولایت استانی(خط امام استانی) به صورت مبانی اندیشه اسلامی برگزار می شود و این دوره ها از 10 روز تا دو هفته یا در مرکز استان و یا یکی از شهرهای مذهبی کشور از سوی بسیج دانشجویی مدیریت و برگزار می شوند.

 

مهدوی مطلق در انتها خاطر نشان کرد:دوره طرح ولایت کشوری با محوریت سازمان بسیج دانشجویی در یکی از مراکز استان ها برگزار می شود.

 

 
 
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی