نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. ارديبهشت 1394 - 12:39
صبح امروز باحضور مسئولین استانی برگزار شد:
افتتاح اولین جشنواره اهدای کتاب، ارتقای دانش
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: نمایشگاه اهدای کتاب،ارتقای دانش با حضور دکتر محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شوراس اسلامی و همچنین مدیران شهرستانی و استانی افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  زینب قربانی درگفت وگو با خبرنگاراین پایگاه خبری تحلیلی گفت: با هدف جمع آوری کتاب های بدون استفاده در منازل و کتابخانه های شخصی شهروندان و همچنین ادارت و سازمان هایی که در حال حاضر از آنها استفاده نمی کنند، این طرح اجرایی شده است.

 

وی افزود: برخی کتاب ها هستند که  بدون استفاده در دست مردم وجود دارند و حالت بایگانی پیدا کرده اند این نمایشگاه به مدت یک هفته از تاریخ 19  لغایت 26 اردیبهشت در مراکز شهرستانهای استان برقرار می باشد.

 

قربانی گفت:  نمایشگاه اهدای کتاب،ارتقای دانش با حضور دکتر محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار و همچنین جناب اقای زارع نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شوراس اسلامی و همچنین مدیران شهرستانی و استانی افتتاح گردید.

 

وی با اشاره به بودجه کم کتابخانه های عمومی استان برای تأمین کتاب های مورد نیاز اظهار داشت: نمونه این پایگاه در 8 شهرستان استان به صورت همزمان راه اندازی شده است تا بتوانیم کتاب ها ی مورد نیاز کتابخانه های استان را به خصوص برای کتابخانه های روستایی تأمین کنیم در همین راستا انتظار داریم که مردم فهیم و ارزشمند این استان کتاب هایی که مورد نیازشان نیست را اهدا کنند تا جمعیت بیشتری بتوانند از کتاب های آنان استفتده کنند.

 

قربانی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد، اولین سازمانی بود که تعداد 12هرزار جلد کتاب به کتابخانه عمومی استان اهداء کرد.

 

وی در پایان اشاره کرد: تمام کسانی که کتاب اهدا کنند را به صورت رایگان عضو کتابخانه های استان خواهیم کرد و در مراسم اختتامیه این طرح با حضور استاندار محترم از برترین های این طرح تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی