نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. ارديبهشت 1394 - 22:15
عامل توزیع شربت های مسموم در کهگیلویه و بویراحمد,chaharfasl.ir
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:
عامل توزیع شربت های مسموم در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:مأموران متهم را در حالی که قصد سوار کردن خانمی را داشت، دستگیر و از خودروی او مقداری پودر کلونازپام و یک پاکت یک لیتری آب میوه و چند عدد لیوان یک بار مصرف و ۱۵ گرم تریاک کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سردار “غلامعباس غلامزاده” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش حدود ۲۰ نفر از شهروندان شهرهای دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج بر اثر مسمومیت های مشابهی روانه بیمارستان شدند که برخی از آنها اموال شان نیز سرقت شده بود، بنابر این، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: در این راستا تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان با بهره گیری از اظهارات مسموم شدگان و در تحقیقات خود پلاک خودروی فرد مضنون را شناسایی کردند.

 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد مالک آن سارقی سابقه دار است که در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های همجوار پرونده های متعددی در این زمینه دارد.

 

غلامزاده عنوان کرد: با مشخص شدن هویت فرد مظنون در تحقیقات پلیسی محل تردد این متهم در یکی از شهرستان های استان بوشهر شناسایی شد و اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اخذ نیابت قضائی برای دستگیری وی اعزام شدند.

 

وی تصریح کرد: مأموران سرانجام توانستند متهم را در حالی که قصد سوار کردن خانمی را داشت، دستگیر و از خودروی او مقداری پودر کلونازپام و یک پاکت یک لیتری آب میوه و چند عدد لیوان یک بار مصرف و ۱۵ گرم تریاک کشف کنند.

 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه  فرد مذکوربازداشت شده است، گفت:در بازجویی ها علاوه بر اعتراف به مسموم کردن تعدادی از شهروندان در دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج به سوار کردن زنان و سالمندان و تعارف شربت های مسموم و سپس سرقت از آنها نیز اعتراف کرده است.

 

غلامزاده در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه از افراد ناشناس چیزی قبول نکنند و از سوار شدن خودروهای شخصی خودداری و از خودروهای عمومی استفاده کنند.

منبع :بویرخبر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی