نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. ارديبهشت 1394 - 23:07
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری مدت اخیر برای چندمین بار اعلام کرده اند که از روند مذاکرات در سایه زور و تهدید مخالف هستند. و این وظیفه ما است که نکات مورد نظر رهبری را به خوبی درک کرده و مطابق با آن حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما با توافق برای رفع مشکلات کشور و مردم موافق هستیم اما به چه قیمتی؟ باید داده ها و ستانده ها ارزش خوب، برابر و قابل پذیرش را برای عقل سلیم داشته باشد وهمه مردم هم  متوجه تأثیرات مذاکرات بشوند.

 

وی افزود: ملت باید هشیار باشند که علی زمان چه می فرمایند، وقتی چندین بار فرموده اند که با چنین روندی مخالفند ما باید حواسمان جمع باشد که فرمایشات رهبری بر زمین نماند.

              

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال این است که آیا شبح تهدید بر سر مذاکرات وجود دارد یانه؟! که مقام معظم رهبری در پاسخ می فرمایند: در همین چند روز گذشته دوتا از سیاست مداران اصلی آمریکا تهدید کرده اند که برخورد نظامی خواهند کرد بنابراین شبح تهدید وجود دارد و رهبری با این مذاکرات مخالف اند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ما در این رابطه چیست؟! وقتی شبح تهدید هست و رهبری هم با این امر مخالف هستند، چه باید کرد؟

 

کوچک زاده اظهار کرد: تیتر یک مسائل مهم کشور این باید باشد که رهبری با اقدامی که دولت در زیر شبح تهدید انجام می دهد، مخالف است و توقع داریم از مسئولین تیم هسته ای با این روند، مذاکرات را ادامه ندهند تا آمریکایی ها به خاطر غلط هایی که کرده اند عذر خواهی کنند.

 

وی اظهار داشت: آمریکایی ها هویت یک ملت را لگد مال کرده اند. از یک طرف تهدید و تحریم و زور و از طرف دیگر هم مذاکره این حرکات به چه معناست؟ این ما هستیم که نباید در پازل دشمن بازی کنیم.

 

کوچک زاده در ادامه با اشاره به هدف آمریکا از مذاکرات گفت: آمریکا منتظر نتیجه مذاکرات نیست بلکه آمریکا خود این مذاکرات را میخواهد وبا این اقدام به دنیا بی گناهی و صلح دوستی نداشته خود را اثبات می کند.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در چند مدت اخیر برای چندمین بار اعلام کرده اند که از روند مذاکرات در سایه زور و تهدید مخالف اند. بنابراین وظیفه ما است که نکات مورد نظر رهبری را به خوبی درک کرده و مطابق با آن حرکت کنیم، دولت نباید به مذاکره در سایه تهدید و زور تن دهد.

 

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وظیفه تیم مذاکره کنندست که عزت و اقتدار ایران را حفظ کنند و خطوط قرمزی که رهبری معین  و مشخص می کند را رعایت کنند و نباید تحت هیچ شرایطی ذلت  در مذاکرات را بپذیرند.

 انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی