نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. ارديبهشت 1394 - 13:15
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
ایران تن به مذاکره در پناه تهدید و زور نمی دهد
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:اگر طرف مقابل بخواهد از زبان تهدید و زور واجبار استفاده کند، جمهوری اسلامی از ظرفیت بالایی بر خوردار است که متقابلا اعمال نظر کند و تن به نتیجه چنین مذاکراتی نخواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهار فصل، فتاح محمدی  معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی گفت: جمهوری اسلامی تا زمانی که رعایت حقوق جمهوری اسلامی در این مذاکرات صورت بگیرد، مذاکرات را ادامه  خواهد داد.

 

وی افزود: اگر طرف مقابل بخواهد از زبان تهدید و زور واجبار استفاده کند، جمهوری اسلامی از ظرفیت بالایی بر خوردار است که متقابلا اعمال نظر کند و تن به نتیجه چنین مذاکراتی نخواهد داد.

 

محمدی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم تیم مذاکره کننده ایران با سیاست گذاری رهبر فرزانه انقلاب و تدابیر دولت با شجاعتِ مذاکره کننده گان و حمایت و پشتیبانی همه اقشار ملت شریف ایران در راستای تأمین، تضمین و دفاع از منافع مردم در بحث حقوق هسته ای بر سر میز مذاکره می نشینند.

 

وی گفت: آنچه که امروزه مهم هست و باید بر آن تاکید داشت و مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید داشته اند این است که جمهوری اسلامی هیچ توافقی که مبتنی بر زیاده خواهی، زور گویی و تهدید باشد را نمی پذیرد.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:  قطعا امروز جمهوری اسلامی این ظرفیت را دارد که با استدلال علمی، منطقی، قانونی و حقوقی از منافع خود دفاع کند و اگر دولت های غربی به مطالبات مشروع و قانونی جمهوری اسلامی و پذیرفتن حقوق هسته ای ایران در اطرف مبانی تفاهم نامه مطبوعاتی اولیه ای که بین 5+ 1 و جمهوری اسلامی توجه کنند، امیدواریم بر اساس سیاست ها و برنامه ریزی های  انجام شده به نتیجه مطلوبی برسیم و مذاکرات تاثیرات خوبی را برای کشور ما  وکل دنیا در پیش داشته باشد.

 

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی