نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. ارديبهشت 1394 - 11:58
دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه ياسوج خاطرنشان كرد: جریان دانشجویی باید همیشه پیش قراول برای مساله کردن و ایجاد دغدغه برای رفع چنین مسائلی در جامعه باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل اولين کرسی نظریه پردازی فرصت ها وتهدید های نگاه قومي قبیله ای در استان کهگیلویه وبویراحمد از طرف انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه ياسوج در سالن شهيد چمران اين دانشگاه برگزار شد.

 

شاهرخ قباديان دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه ياسوج در گفت وگو با اين پايگاه خبري تحليلي گفت: ما در استان به جايي رسيديم كه ديگر بايد اين موضوع را به عنوان يك مسأله حاد اجتماعي بررسي كنيم زيرا بسیاری از مسایل فرهنگی، اجتماعی و مخصوصاً مسایل سیاسی تحت الشعاع این مساله قرار گرفته اند و در بسیاری از اوقات سدی در برابر توسعه و محرومیت زدایی ما شده است.

 

وي در ادامه افزود: در اين موقعيت با بررسی علمی و دقیق این موضوع توسط نخبگان علمی و فرهیختگان این دانشگاه، امید است که راه حل های خوبی را برای برون رفت از این مشکل داشته باشیم تا محرومیتی که در بسیاری از اوقات ناشی از این نگاه بوده برطرف گردد.

 

دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه ياسوج خاطرنشان كرد: جریان دانشجویی باید همیشه پیش قراول برای مساله کردن و ایجاد دغدغه برای رفع چنین مسائلی در جامعه باشد و اين وظيفه خطير تنها برعهده جريان و جنبش دانشجويي با ديد فراجناحي و بدون حاشيه قومي و قبيله اي است.

 

قباديان در پايان گفت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج با دعوت از دیگر تشکل های دانشجويي در استان اعلام آمادگی کرده اند تا  در يك بازه­ي زماني درزا مدت به بحث و تبادل نظر درباره اين موضوع صورت گرفته و نقطه آغاز این جریان و حرکت انشاءالله برنامه بررسي و تحليل فرصت ها وتهدید های نگاه قومي قبیله ای در استان ما می باشد.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی