نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1394 - 9:17
مانور هلال احمر,chaharfasl.ir
به مناسبت هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ جهانی:
مانور کشوری تیم های بهداشت و درمان اضطراری در باشت + تصاویر
مانور کشوری تیم های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU)به مناسبت هفته هلال‌احمر و صلیب سرخ جهانی در سه روستای شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش چهارفصل، مسعود مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با این پایگاه خبری اظهارکرد: مانور تیم های بهداشت و درمان اضطراری کشوری به مدت سه روز از 23 تا 25 اردیبهشت با حضور استان های خوزستان، بوشهر، ایلام، اصفهان و چهارمحال و بختیاری و با شرکت پزشکان، پیراپزشکان و داوطلبان عضو این سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمد، در شهرستان های بویراحمد و باشت در حال برگزاری است.

 

 وی با اشاره به اینکه، این تیم درمانی شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت محیط، روانشناس، تکنسین دارو و تعدادی امدادگر می باشد، افزود: این مانور  با حضور استان های ایلام، خوزستان و بوشهر در سه روستای منصورآباد، چاه تلخ و تلچگاه در شهرستان باشت برگزار شده است.

 

مثنوی بیان داشت: این تیم ها خدمات درمانی و دارویی رایگان به بیماران ارائه می دهند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این مانور را آماده باش و آمادگی هرچه بیشتر این تیم ها در زمان حوادث و جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و نیز ارائه خدمت به مردم مناطق روستایی در مناسبت هایی مانند هفته هلال احمر  دانست.

 

مثنوی تعداد شرکت کنندگان این مانور  در کل استان را حدود 110 نفر از پزشکان و پیراپزشکان دانست و بیان داشت: در شهرستان باشت حدود 70 نفر، شامل پزشک، پرستار، ماما، کارشناس تغذیه، کارشناس بهداشت محیط، روانشناس، تکنسین دارو و تعدادی امدادگر هم اکنون در حال خدمت رسانی هستند.

18 تا 24 اردیبهشت هر سال به نام هفته هلال احمر نامگذاری شده است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی