نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. ارديبهشت 1394 - 9:26
امام جمعه شهر یاسوج گفت: سازمان های بین المللی به ظاهر طرفدار حقوق بشر در اختیار کشورهای استعمارگر هستند و در مقابل کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن هیچ عکس العملی نشان نمی دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج به وابسته بون سازمان های بین المللی حقوق بشر به استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: سازمان های بین المللی در خدمت کشورهای استعمارگر هستند و در مقابل کشتار مردم مظلوم سکوت کرده اند.

 

امام جمعه شهر یاسوج در ادامه به دیدار اوباما و سران عرب در کمپ دیوید اشاره کرد و گفت: سران کشورهای عربی در این دیدار از آمریکا خواستند تا از آنها در مقابل جمهوری اسلامی ایران حمایت کند و تسلیحات نسل جدید در اختیار آنها بگذارد.

 

حسینی ابراز داشت: آل سعود، آل خلیفه و دیگر سران عربی خود فروخته ای که به شیطان بزرگ آمریکا متوسل شده اند فقط سقوط و نابودی خود را نزدیکتر کرده اند.

 

امام جمعه مرکز استان رژیم آل سعود را نوکر صهیونیست ها دانست و عنوان کرد: آل سعود در اصل یهودی هستند و در اختیار رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست می باشند.

 

وی یکی از جنایات آل سعود را صدور حکم اعدام عالم بزرگ شیعه نمر باقر النمر دانست و اظهار کرد: شیعیان جهان و بخصوص شیعیان عربستان به یاری خدا نفس آل سعود را قطع خواهند کرد و به عمر این حکومت فاسد پایان خواهند داد.

 

حسینی انرژی هسته ای را بهانه کشورهای غربی و دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آن‌ها موضوع هسته‌ای را تنها بهانه خود برای مقابله با ایران قرار داده‌اند و موضوعات دیگری همچون موشک‌ها،هواپیمای بدونه سرنشین، تروریسم و حقوق بشر را مطرح می‌کنند

.

وی در ادامه به جنایات آل سعود در یمن اشاره کرد و ابراز داشت: آل سعود باحمایت آمریکا به کشور مظلوم یمن حمله کرده و شش هزار و 700 نفر زن، کودک، پیر و جوان را به خاک و خون کشیده است و اجازه نمی دهد هیچ گونه کمک های بشر دوستانه و مواد غذایی به این مردم برسد.

 

حسینی پیروز نهایی این جنگ را مردم یمن دانست و عنوان کرد: مطمئن باشید حکومت ظلم پایدار نخواهد ماند و روزی خواهد رسید که مردم باسابقه و شجاع یمن پیروزی خود را جشن بگیرند.

 

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط اجابت دعا اشاره کرد و افزود:یکی از شرایط اجابت دعا کسب حلال و غذای حلال است و تا هنگامی که شخص نسبت به تأمین غذای حلال خود اقدام نکند دعای او اجابت نخواهد شد.

 

وی یکی از مهمترین شرایط اجابت دعا را ایمان و اعتماد به خدا دانست و اظهار داشت: اگر مواظب اعمال و لقمه خود نباشیم دعایمان اجابت نخواهد شد.

 

سید علی اصغر حسینی  در خطبه دوم با تبریک سالروز بعثت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) گفت: بعثت پیامبر بزرگترین روز تاریخ خلقت انسان بوده است.

 

حسینی افزود: حضرت محمد در سن 40 سالگی در مکه مکرمه در بدترین روزگار و در بین بدترین مردم به پیامبری مبعوث شد و از سوی خداوند دستورات حیات بخش اسلام را  برای سعادت بشریت ابلاغ کرد.

منبع: قلم دنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی