نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1394 - 12:47
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد
جلوی دست‌درازی‌ها به حق دولت و ملت در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوی دست‌درازی‌ها به حق دولت و ملت در کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، از یاسوج، حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی صبح امروز در آئین تودیع و معارفه روسای دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محسنی‌اژه‌ای یکی از نیروهای متدین، ارزشی و متخصص در قوه قضائیه است، اظهار کرد: به پاس احترامی که حضرت آیت‌الله مرحوم والد نسبت به ایشان داشت ما نیز همان‌گونه قائل به احترام به این شخصیت قضایی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی از نیازها در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص موضوعات قضایی تصریح کرد: قضات تلاش کنند برای اتقان داوری و ارتقای سطح دقت در نگریستن به پرونده‌ها اقدام شود.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: نباید قوه قضائیه مرعوب دستگاه‌های اداری، سازمان‌ها و ادارات شوند چرا که دستگاه قضایی قوه مستقل است که هرگز نباید اجازه دخالت دیگران در این مجموعه را بدهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توصیه به عدالت وظیفه همگان است، تصریح کرد: خواهش من این است که دقت در عدالت سرلوحه کار همه قضات شود.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: اندک قضات بی‌انضباط وجود دارند که شخصیت این قوه را می‌شکنند که باید با چنین قضات بی‌انضباط برخورد شود.

 

وی افزود: تلاش شود تا حقوق ملت و دولت در این استان استیفا شود چرا که می‌بینیم گاهی از سوی دولت حق مردم مورد تعریض قرار می‌گیرد و گاهی به انفال دست‌درازی می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارشناسان باید سالم باشند، چرا که اگر کارشناسی ناسالم باشد، نخواهد توانست حقوق ملت و دولت را به درستی استیفا کند.

 

وی یکی از دیگر از مشکلات این استان را نزاع‌ها و برخی قتل‌ها دانست و گفت: باید جلوگیری از این کار اقدام اساسی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از برخی از دست‌درازی‌ها به اماکن عمومی گفت: تعرض به خیابان‌ها، پیاده‌روها و کشاندن جاده تا محل عبور مردم باعث ایجاد مشکلاتی شده که باید به آن برخورد شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی