نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. ارديبهشت 1394 - 12:56
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن‌های نیمه شعبان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در نشست ستاد جشن‌های نیمه شعبان استان که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با حضور مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: سپاه فتح، آموزش و پرورش، صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نهادهای برگزار‌کننده جشن‌های شعبانیه در سال‌های قبل زحمات زیادی کشیدند که جای تقدیر دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور مدیران در این نشست را صرفا به منظور اجرای برنامه‌های روز میلاد امام مهدی (عج) نیست، افزود: هدف جلسه جلوه دادن به همه مناسبت‌های اعیاد شعبانیه میلاد سیدالشهدا، اباالفضل و میلاد امام سجاد (ع) است.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان این‌که در کنار میلاد امام عصر (ع) باید یک دهه جذاب، زیبا و بانشاط برای جامعه داشته باشیم، اظهار کرد: در ایام میلاد امام عصر(عج) نه تنها یک جلسه در مصلی یاسوج بلکه باید جشن‌های باشکوهی در نقاط مختلف استان برگزار شود.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که جشن‌های نیمه شعبان باید در جامعه اسلامی با نشاط برگزار شود، عنوان کرد: باید در این راستا برنامه‌ریزی در مساجد توسط سازمان تبلیغات و اوقاف صورت گرفته و از طلبه‌های موفق حوزه برای شکوه این جلسات استفاده کرد.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی زیباسازی شهر توسط شهرداری و نهادهای دیگر را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و افزود: جذاب کردن فضای ادارات، نهادها و سازمان‌ها از دیگر مواردی است که اگر هر نهاد در این زمینه فعالیتی داشته باشد، شهر در مجموع زیبا می‌شود.

 

وی تاکید کرد: ورودی‌های شهر به لحاظ این که تعطیلات پی در پی داریم باید زیبا شود؛ ضمن این که این جشن‌ها با ایام ارتحال امام و قیام 15 خرداد تلاقی پیدا می‌کند که نباید بحث ارتحال امام مغفول مانده و برنامه‌های 15 خرداد نیز باید باشکوه برگزار شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که این مناسبت‌ها می‌تواند فضای عمومی شهر را ارزشی کند، یادآور شد: روز میلاد امام حسین (ع) تا 15 خرداد؛ یعنی دو روز پس از میلاد امام عصر(عج) هر یک از ادارات و نهادها می‌توانند نقش خود را ایفا کنند.

 

وی با اشاره به این که در سنوات قبل به مناسبت قیام 15 خرداد برنامه‌هایی در مصلی‌ها برگزار و نهادهای مختلف شرکت می‌کردند، افزود: سازمان تبلیغات، سپاه، آموزش و پرورش، اتوبوسرانی نیز در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام دادند.

 

آیت‌الله ملک‌حسینی از سازمان تبلیغات خواست هیئت‌ها را دعوت و با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی یا برگزاری جلسات، جشن و ایستگاه صلواتی، برای جوانان برنامه  داشته باشند.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گام برداشتن در این راستا را وظیفه و رسالت مسئولان دانست و افزود: امسال پیشنهاد شد حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات سخنران 15 شعبان و 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام باشند که اگر سخنرانی ایشان محقق نشد، خودم سخنران خواهم بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی