نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. خرداد 1394 - 8:17
محمد عبدالحسینی
مسؤل کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب خبرداد:
پیوستن دانشجویان کهگیلویه وبویراحمد به تحصن امروز دانشگاه شیراز/دغدغه داشتن و مطالبه کردن حق طبیعی دانشجو است
مسؤل کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب ازپیوستن دانشجویان کهگیلویه وبویراحمد به تحصن کننده گان امروز"واکنش به زیاده خواهی خواهی غرب"در دانشگاه شیراز خبرداد.

محمد عبدالحسینی در گفت و گو با پایگاه خبری چهارفصل از پیوستن جمعی از دانشجویان کهگیلویه وبویراحمدی به متحصنین  امروز سه شنبه 12 خردادماه"واکنش به زیاده خواهی های غرب" در دانشگاه شیراز خبرداد.

 

مسؤل کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب کهگیلویه و بویراحمد گفت:دغدغه داشتن و مطالبه کردن حق طبیعی و خواست دانشجویی است که برای تحقق آرمان های انقلاب و پایبندی به آنها همواره به عنوان یک وظیفه از آن یاد می کند.

 

وی ادامه داد: در همین راستا و از آن جهت که زیاده خواهی طرف غربی در مذاکرات به اوج خود رسیده است و گستاخانه لب به سخن میگشایند ما دانشجویان دانشگاه های استان نیز به جمع دانشجویان متحصن دانشگاه شیراز می پیوندیم و همصدا با آنها بر محور مقاومت تأکید خواهیم کرد.

 

عبدالحسینی  افزود:باشد که مسئولان وقت نیت خیرخواهانه و از روی بصیرت این دانشجویان را درک و سنگ اندازی های دوران مسئولیتشان را منقطع سازند.

 

 دبیر کمیته صیانت از حقوق هسته ای قرارگاه شهید طیب در پایان گفت: امروز صبح به همراه جمعی از دانشجویان کهگیلویه وبویراحمدی به جمع تحصن کنندگان دانشگاه شیراز در بحث واکنش به زیاده خواهی های غرب می پیوندیم.

 

گفتنی است پس از درخواست‌های مکرر جهت اخذ مجوز تجمع دانشجویی در شهر شیراز و عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه جهت برگزاری تجمع در جهت اعتراض به زیاده خواهی های آمریکا و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، دانشجویان از عصر روز گذشته تا پاسی از شب در دانشگاه شیراز متحصن شدند.

این تحصن از ساعت حدود 7 عصر تحت تدابیر شدید امنیتی در مسجد دانشگاه شیراز با حضور بیش از 500 دانشجو از شهرستان های استان فارس و استان های همجوار فارس آغاز شد.

 

گفتنی است این تحصن امروز نیز ادامه خواهد یافت وسخنرانی ستار هدایتخواه نماینده سابق مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، سید محمد انجوی نژاد مسئول کانون رهپویان وصال شیراز و مداحی حاج مهدی غفاری تا الان قطعی شده است.

 

شورای متحصنین دانشگاه  شیرازهمچنین اعلام کرد: دانشجویان، اساتید و سایر دانشگاه های کشور به این جمع خواهند پیوست.

 

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی