نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. خرداد 1394 - 23:30
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به بیان اندیشه های ناب امام خمینی (ره) پرداخت و گفت: اسلام منهای سیاست، اسلام آمریکایی است و امام به این موضوع اعتقاد داشتند.

به گزارش پاگاه خبری تحلیلی چهارفصل, ستار هدایت خواه پنجشنبه شب آیین گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) در حسینیه امام علی (ع) شهر یاسوج افزود: یکی از اصول تفکر امام خمینی (ره) اسلامی است که جامعیت دارد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) دشمنی با امریکا را یک افتخار برای کشور می دانستند، اظهار کرد: این در حالی است که برخی امروز صحبت کردن تلفنی و یا قهوه خوردن با مقامات آمریکایی را افتخار خود می دانند.

هدایت خواه به توانمندی های ایران اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: برخی می گویند آمریکا با یک بمب ایران اسلامی را نابود می کند اما این سخن با کلام و اندیشه امام خمینی (ره) که با نیروی ایمان و پشتوانه مردم در مقابل دنیای شرق و غرب ایستاد سنخیتی ندارد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کدخدای هستی خداست و نه امریکا و امام راحل با توکلی که به خداوند متعال داشت در برابر تمامی قدرت ها و زیاده خواهی های آنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی