نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. خرداد 1394 - 10:13
برای ادای احترام به امام(ره)
جانبازی که از گچساران تا تهران را رکاب زد
جانباز عرب شیر عباسی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) مسیر ۹۰۰ کیلومتری بین استان کهگیلویه و بویراحمد و تهران را از ششم خرداد تا ۱۲ خردادماه با دوچرخه رکاب زد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، جانباز عرب شیر عباسی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) مسیر ۹۰۰ کیلومتری بین استان کهگیلویه و بویر احمد و تهران را از ششم خرداد تا ۱۲ خردادماه با دوچرخه رکاب زد.

عرب شیر عباسی جانباز ۲۵ درصد که در سال ۶۵ در لشکر ۸۱ باختران کرمانشاه در منطقه سومار مجروح شده است، به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۹۰۰ کیلومتر را از استان کهگیلویه و بویر احمد به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) با دوچرخه رکاب زد.

وی از صبح ششم خردادماه این مسیر را از شهرستان گچساران به سمت تهران آغاز کرد و درحالی که روزی حدود ۱۶۰ کیلومتر را رکاب می‌زد در عصر روز سه‌شنبه دوازدهم خردادماه به تهران رسید.

عرب‌شیر عباسی گفت: من این حرکت را با این هدف آغاز کردم که موج و انگیزه‌ای را در میان جانبازانی که عزلت گزیده و خود را از عامه مردم جدا کرده‌اند، ایجاد کنم. توصیه من این است که جانبازان با هر مقدار مجروحیت تا حد توان خویش به میدان آمده و با فعالیت‌های این چنینی انرژی-پایان ناپذیر خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: توصیه من به همه جوانان و دیگر مردم عزیز کشورم این است که برای امنیت جمهوری اسلامی کافی است که تحت لوای ولایت فقیه بمانیم و این راه را در سایه ولایت ادامه دهیم. در این صورت هیچ گزندی امنیت و آرامش ما را تهدید نخواهد کرد.

منبع:کبنانیوز
انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی