نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. خرداد 1394 - 12:43
مدير حوزه هاي علميه كهگيلويه و بويراحمدگفت: شخصيت امام را بايد در نوع عملكرد و سيره عملي ايشان بررسي كرد و همه مي دانيم كه شخصيت امام را نه با خواب و نه با ذهنيت خاص و غير واقعي برخي از افراد نمي توان سنجيد.

به گزارش پايگاهخبري تحليلي چهارفصل ، حجت السلام والمسلمین پایدار در رابطه با بيانات مقام معظم رهبري در سالروز گرامي داشت رحلت رهبر كبيرانقلاب اسلامي گفت: در جامعه ماهمه  كساني كه مدعي حمايت از خط امام هستند و مدعي هستند در راهي كه امام مشخص كردند در حركتند بايد بدانند كه معيار براي تشخيص و اثبات ادعايشان كاملا روشن و مشخص است.

 

مدير حوزه علميه كهگيلويه و بويراحمد در ادامه افزود: مرحوم امام خميني (ره) عالمي بود، داراي شخصيتي جامع  واحاطه كامل به مسايل مهم روز در تمام ابعاد داخلي و خارجي كشور ايران كه ايشان با توكل بر خدا و بر اساس اصول و ارزش هاي  دين اسلام حركت مي كردند.

 

 

وي اظهار داشت: تمام فرامين و دستورالعمل هاي مرحوم امام (ره) و رهبريوي  بر اساس احكام اسلام و دين اسلام بوده است در همين راستا هم اين انقلاب بزرگ و شكوه مندي را پايه گذاري كردند.

 

پايدار به شخصي الهي امام اشاره كرد و گفت: كلام امام در مورد اينكه خرمشهر را، خدا آزاد كرد گفت: اين صحبت مصداق آيه قرآن كريم است و اين شخصيت والاي الهي ايشان نقطه عطف بزرگي بود كه ما بايد از آن الگو برداري كنيم.

 

وي عنوان كرد: شخصيت امام را بايد در نوع عملكرد و سيره عملي ايشان بررسي كردو همه ما بر اين امر واقفيم كه شخصيت امام را نه با خواب و نه با ذهنيت خاص و غير واقعي برخي از افراد نمي توان سنجيد.

 

مدير حوزه علميه كهگيلويه و بويراحمد در ادامه ابراز داشت: امام درباره مسايل داخلي تاكيد براتحاد بين همهمردم و مسئولين و در سياست خارجي توجه به استكبارستيزي و حمايت از مظلومان عالم  داشت و اين عملكرد ايشان نشان دهنده را براي همه پيروان ايشان پس از ايشان است.

 

وي افزود: مام بر اين باور بود و تا آخرين لحظه بر شيطان بودن آمريكا تاكيد داشت و چنان سرسختانه با آنان حاضر به مقابله بود كه روزي كه آمريكا قصد ورود به خليج فارس  را داشت، مرحوم امام(ره) فرمودند: حرف من حمله مستقيم به انان با شليك موشك است.

 

وي گفت: اين نظام وانقلاب به كمك و لطف خدا در ابعاد  مختلف پابرجا ايستاده است و ما نبايد فكر كنيم هر چه امنيت در اين نظام داريم به دست بشريت تنها بوده است و به ديگران براي حفظ وداشتن آن متوسل شويم، ما نبايد از ويژگي  توكل بر خداداشتن امام(ره) در تمام اعمال ايشان غافل بمانيم.

 

پايدار خاطر نشان كرد: وظيفه ما اين است كه امام را همانگونه كه بودند و خط و راه امام را با مطالعه در عملكرد امام در سياست داخلي و خارجي رفتار و گفتار  نشان داده و  همانگونه عمل كنيم.

 

ور در پايان گفت: به فرموده مقام معظم رهبري اگر راه امام را فراموش كنيم ويا در آن تحريفي بوجود بيايد آن زمان است كه ما در مسير خطرناكي قرار گرفته ايم.

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی