نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. خرداد 1394 - 10:34
بر اساس این گزارش، دستگاههایی که به نصب چند بنر در نقاط مختلف سطح شهر ياسوج اقدام کرده اند، بهتر بود تا در محل کار خود به تاج گردون تبریک می گفتند تا تعدد بنرهای یک دستگاه خاص ذهنیت تملق و همچنین سو استفاده از بیت المال را برای مخاطب ایجاد نکنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، بنرهایی با مضمون تبریک به غلامرضا تاج گردون به مناسبت انتخاب مجدد وی به ریاست کمیسیون بودجه در برخی از نقاط شهر ياسوج نصب شده است.

 این بنرها که در مکان هایی از جمله ورودی های مرکز استان خودنمایی می کنند، بیش از آنکه جنبه تبریک گفتن داشته باشند شائبه تبلیغاتی بودن و تملق به خود گرفته اند.

 

IMG-20150609-WA0027
بر اساس این گزارش، دستگاههایی که به نصب چند بنر در نقاط مختلف سطح شهر ياسوج اقدام کرده اند، بهتر بود تا در محل کار خود به تاج گردون تبریک می گفتند تا تعدد بنرهای یک دستگاه خاص ذهنیت تملق و همچنین سو استفاده از بیت المال را برای مخاطب ایجاد نکنند و از طرفی بنرهای بی نام و نشان که از طرف چند مجموعه و یا به نمایندگی از یک قشر نصب شده اند، نیز همچون بنرهای سطح شهرهای باشت و گچساران در ایام مختلف شائبه تبلیغاتی بودن و کار از قبل طراحی شده را به ذهن متبادر می سازند.

گفتنی است، سال قبل که دکتر تاج گردون برای نخستین بار به ریاست کمیسیون برنامه و بودجه رسید، چنین حجم تبلیغاتی برای وی در گچساران و باشت صورت نگرفت و در ياسوج نيز خبري از چنین برنامه هایی نبود!

 

IMG-20150609-WA0026

 

IMG-20150609-WA0028

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی