نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. خرداد 1394 - 12:59
مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه ازدواج سفید یک دروغ بزرگ به جامعه است افزود:این ازدواج یک رابطه نامشروع است و بدون امضا مرد می خواهد با زن ازدواج کند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، فرشته روح افزا صبح امروز در نشست ویدئو کنفراس با مسئولان اعضای بسیج دانشجویی استان ها با موضوع تفاوت سبک زندگی ایرانی – اسلامی وغربی و تأثیران آن  برحوانان اظهار کرد:ازدواجی را که در جامعه مطرح می کنند با نام ازدواج سفید،اصلاً ازدواج نیست.

 

وی با بیان اینکه ازدواج سفید یک دروغ بزرگ به جامعه است افزود:این ازدواج یک رابطه نامشروع است و بدون امضا مرد می خواهد با زن ازدواج کند.

 

ازدواج سفید یک دروغ بزرگ است/نگاه های فمینیستی و غربی نجاتگر زن ایرانی نیست

مسئول خوراهران بسیج دانشجویی کشور با اشاره به نمونه هایی از نگرش های غلط به مسئله زنان و حقوق زنان در بین برخی افراد در جامعه ابزار داشت:مجله «زنان امروز» مسئله ازدواج سفید را مطرح میکند؛ در حالی که خودشان هم نمی دانند که این موضوع یعنی چه؛ معادل غربی این عبارت «زندگی مشترک بدون ازدواج» است، حالا آمده اند و کلمه ازدواج را که بار معنایی مشخصی دارد بر روی این پدیده ناهنجار گذاشته است.

 

وی تصریح کرد:معاون رئیس جمهور در امور زنان مجله زن امروز را ساپورت می کند در صورتی که این مجله تمام تفکرات و الگوهای غربی را مطرح می کند.

 

روح افزا با بیان اینکه بر روی هویت زن مسلمان کار نشده و به این سوال پاسخ داده نشده است که چه زنی و با چه هویتی میخواهیم، گفت: اگر قرار باشد دیدگاه های فمینیستی در جامعه ما رواج یابد، مطمئن باشید که آسیب های اجتماعی علیه زنان به ویژه جرایم خشن قطعا بیش از این خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:نداشتن جایگاه واقعی در خانواده،ازدواج و مشکلات آن برای دختران و بالارفتن سن ازدواج، القای اینکه زن فرهیخته تنها زنی است که مدرک دانشگاهی داشته باشد و بحران هویت در بین زنان و دختران ایرانی، مهمترین مشکلات امروز زنان ماست که باید با کار فرهنگی و رسانه ای و به صورت پیوسته بر روی آن کار شود.

ازدواج سفید یک دروغ بزرگ است/نگاه های فمینیستی و غربی نجاتگر زن ایرانی نیست

مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد:مشکل ما این است که نگاه های فمینیستی و غربی نجاتگر زن ایرانی نیست،اگراینگونه بود،زن غربی امروز در این وضعیت قرار نداشت؛اگر تا چند سال پیش مواد مخدر حرف اول را در تجارت جهان میزد، چرا الان تجارت جهانی به سمت پورنوگرافی رفته است!؟

 

وی ادامه داد:این نوع ازدواج در سال های 1998 تا 2007 در آمریکا 88 درصد افزایش یافته است.

 

روح افزا تأکید کرد: وقتی بی عفتی و روابط نامشروع  شکل بگیرد به یک مسابقه صندلی در خیابان تبدیل می شود،ریشه همه این اینها عفاف و حجاب است.

 

وی در انتها یکی از عوامل خودکشی در جوامعه غربی را تحمل نکردن خیانت دانست و افزود:بیش از 56 میلیون آمریکای مجرد باقی مانده اند و دلیل آن هم تنوع طلبی است و این تنوع طلبی نمی تواند خانواده را پایدار نگه دارد.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی