نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. خرداد 1394 - 0:43
مسؤل کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب گفت: این تجمع به درخواست های مکرر دانشجویان و مردم بصیر گچساران با همکاری قرارگاه شهید طیب بر گزار می گردد

مسؤل کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل گفت: تجمع صیانت از حقوق هسته ای فردا در شهر گچساران برگزار می شود.

 

وی در ادامع افزود: در این تجمع مجتبی ثابتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران سخنرانی خواهد کرد.

 

غبدالحسینی در پایان اظهار داشت: این تجمع به درخواست های مکرر دانشجویان و مردم بصیر گچساران  با همکاری قرارگاه شهید طیب بر گزار می گردد که در این زمینه درخواست های دانشجویی و مردمی برای برگزاری چنین جلساتی در سراسر استان قابل تقدیر است.

 

گفتنی است تعدادی از دانشجویان متولی برگزاری این تجمع در شهر گچساران از تهدید فرماندار گچساران به برگزار کنندگان وافراد شرکت کننده در تجمع " واکنش یه زیاده خواهی های غرب" در این شهرستان خبر دادند.

 

این در حالی است که متولیان برگزاری این تجمع از تشکیل قطعی این تجمع در گچساران خبردادند ولازمه گرفتن مجوز از فرمانداری را برگزاری تجمع در محیط های سر باز دانستند .

 

وی در پایان  گفت: این تجمع دانشجویی و مردمی امشب در یکی از مساجد شهر گچساران برگزار می شود.

 

گفتنی است این تجمع با حضور دانشجویان و قشر های مختلف مردمی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) یاسوج و بعد از خطبه های نماز جمعه هفته گذشته این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی