نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. خرداد 1394 - 12:37
نبود پزشک کالبد شکافی در پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با اعتراض گسترده مردمی مواجه شده است و مردم از سرگردانی اجساد در سالن های تشریح به شدت معترض هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شماری از شهروندان  هم استانی که از روزهای گذشته جسد برخی از اقوام و آشنایان خود را برای کالبد گشایی که مرکز استان انتقال داده اند از نبود پزشک کالبدشکافی در مرکز پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کردند.
 
 
 
یکی از این شهروندان که از روز گذشته جسد یکی از اقوام خود را به مرکز استان انتقال داده از خدمات رسانی بسیار ضعیف پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد ابراز نگرانی کرد و گفت: از روز گذشته تاکنون به دلیل نبود پزشک در پزشکی قانونی جسد یکی از اقوامم در سردخانه مانده و هیچکس نیز در این زمینه پاسخگو نیست.
 
 
 
 این شهروند اظهار کرد: مسئولان پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد عنوان می کنند تنها یک پزشک در مرکز استان کار کالبدگشایی اجساد را برعهده دارد که به دلیل بیماری هم اینک در مرخصی به سر می برد.
 
 
وی بلاتکلیفی مردم و برخورد نامناسب کارکنان پزشکی قانونی را موجب ناراحتی بیشتر خانواده ها داغدار عنوان کرد و افزود: انتظار می رود مسئولان فکری به حال این معضل کنند.
 
 
 شهروند دیگری که از نبود پزشک در پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد به شدت عصبانی بود به خبرنگار چهارفصل گفت: کمبود پزشک در مراکز پزشکی قانونی استان داد مردم را در آورده است و هیچ مسئول استانی و کشوری به این موضوع توجه نمی کند.
 
 
وی انتقال اجساد برای کالبدگشایی به مرکز استان را معضلی اساسی عنوان کرد که هزینه های زیادی را برای مردم به دنبال دارد.
 
 
پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد دارای سه مرکز در شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه  است که تنها معاینات اولیه در آنها انجام می شود و کار کالبدگشایی اجساد به صورت اعزام پزشک از مرکز استان به شهرستان ها و یا انتقال اجساد از شهرستان به مرکز استان انجام می شود.
 
اخبار تکمیلی به زودی منتشر می شود.
 
انتهای پیام/م.ن

 

 

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی