نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. خرداد 1394 - 22:14
آن طور که شنیدم گویا نام من هم در بین نامزدهای تصدی پست ریاست دپارتمان بوده است...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است با تقسیم درست وظایف می توان بین دپارتمان داوری و کمیته داوران، تعامل ایجاد کرد.

 

خداداد افشاریان که نامش به عنوان یکی از نامزدهای ریاست دپارتمان داوری مطرح شده بود گفت: من در جریان چیزی نبوده و کسی هم با بنده صحبتی نداشت، ولی آن طور که شنیدم گویا نام من هم در بین نامزدهای تصدی پست ریاست دپارتمان بوده است، به هر حال جلسه ای بود و خروجی آن نیز نام دوست و همکارمان یعنی آقای میرزابیگی بود که به عنوان سرپرست دپارتمان معرفی شدند و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

 

 

وی در ادامه راجع به لزوم وجود دپارتمان داوری گفت: به هر حال برای ماها که سال ها وقت و جوانی مان را برای داوری گذاشتیم مهم است که وضعیت داوری و قضاوت فوتبال در ایران سروسامان داشته باشد، دپارتمان هم به سختی به اینجا رسیده است، وجود دپارتمان لازم است و می تواند وضعیت داوری ایران را ارتقا ببخشد، در ضمن گمان می کنم که می شود با تقسیم وظایف درست، هم دپارتمان و هم کمیته داوران بدون تداخل به انجام وظایف خود بپردازند.

 

افشاریان در پایان گفت: به هر حال تاکنون با من هیچ صحبتی نشده است و نمی دانم چه اتفاقاتی برای آینده دپارتمان خواهد افتاد.

منبع: کبنانیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی