نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. خرداد 1394 - 23:53
فعال سیاسی کهگیلویه وبویراحمد گفت:اقدامی که در رابطه با برگزاری کنکور در یاسوج اتفاق افتاد کاملا مذموم است زیرا دانشگاه از مهم ترین جایگاه های تحول فکری و فرهنگی جامعه است.

شکرالله امامی در گفت وگو اختصاصی با پایگاه خبری خبری تحلیلی چهارفصل با توجه به اقدام عجیب مسئولین برگزار کننده کنکور در یاسوج مبنی بر برداشتن اجبایر چادر از سر داوطلبین کنکور گفت: اقدامی که در کنکور سراسری صورت گرفت به نوعی ادامه حرکت فرهنگی ای بود که دولت اصلاحاتآن را شروع کرده بود.

 

 

وی افزود:  رییس دولت یازدهم باتوجه برخی از حرف هایی که ایشان در جایگاه رییس جمهوری قبلا زده اند واین صحبت ها مظابقتی با مبانی نظام نداشته اند مخصوصاً در مورد وظیفه نیروی انتظامی،  مبنی بر اینکه وظیفه پلیس اجرای قانون است نه اجرای اسلام است.

 

این فعال سیاسی استان کهگیلوسه وبویراحمد گفت: رییس جمهور در حالی از تفکیک قانون واسلام سخن می گوید که در واقع قانون اسااسی مابرگرفته از قرآن کریم است.

 

وی اظهار داشت: اینگونه سخن ها که از طریق دولت مردان ابراز می شوند دلیلی می شوند  تا برخی افراد مغلوب فرهنگ غرب و به نوعی با شیفتگی نسبت به غرب سوء استفاده کنند.

 

امامی افزود: اقدامی که در رابطه با کنکور دانشگاه ها در یاسوج اتفاق افتاد کاملا مذموم بوده است زیرا دانشگاه از مهم ترین جایگاه های تحول فکری و فرهنگی جامعه است  و این اقدام یک پیام دارد و آن هم این است جریان فرهنگی ِ فرهنگ ستیز را که در رابطه با فرهنگ اسلام که در حال شکل گرفتن است در قالب های مختلف به ظهور برسانند.

 

وی ابراز داشت: این حرکت براساس منویات رهبری نظام ، خاستگاه نظام و آرمانهای رهبری و خونم شهدا نیست بلکه در راستای خواست دشمنان اسلام است.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان دانشگاهی ما که در مراکز علمی تحصیل می کنند باید به بحث تهذیب توجه داشته باشند  و بدانند که برهنگی و رفتن به سمت فرهنگ غرب تحفه ای برای ما نیست بلکه برای ما هلاک کننده هم خواهد بود و باید با تعهد فرهنگی با این اندیشه های انحرافی برخورد کنند زیرا دشمنان ما مهمترین راه نفوذ درافکار و اذهان  مختل کردن روند جامعه را در حوزه فرهنگ می دانند.

 

 

وی در پایان گفت: لذا امروزه طبق بیانات رهبری دانشجویان و اساتید در دانشگاه ها به عنوان سربازان وافسران جنگ نرم و جمگ فرهنگی باید آماده باشند تا با کج روی های فرهنگی به صراحت و به موقع برخورد کنند.

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی