نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. خرداد 1394 - 11:52
استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: روستا‌های بالای 50 خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، موسی خادمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در دیشموک اظهار کرد: از هیچ تلاشی برای خدمات‌رسانی به منطقه دیشموک فروگذار نخواهیم کرد.

وی گفت: راه‌هایی روستایی، برق، گاز و آب شرب منطقه دیشموک دارای مشکلات زیادی است و درصدد هستیم در سال 94 برخی از آنها را برطرف کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات زیاد دیشموک قرار است این منطقه را برای برطرف شدن مشکلات به بنیاد برکت معرفی کنیم تا این بنیاد تمام کارهای زیربنایی آن را انجام دهد.

وی اضافه کرد: بحث راه، آب، زیرساخت‌های بهداشتی و سایر مشکلات منطقه دیشموک را به بنیاد برکت واگذار خواهیم کرد.

این مسئول افزود: امسال پایدار کردن برق دیشموک از اولویت‌های استانداری خواهد بود و با این کار بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد.

خادمی تصریح کرد: در بحث جاده‌های روستایی امسال اعتبارات خوبی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم روستاهای بالای 50 خانوار را از نعمت جاده برخوردار کنیم.

استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد ادامه داد: اعتبارات ماده 180 در سال 94 به صورت شهرستانی توزیع خواهد شد و سهم دیشموک از محل این ماده قطعاً منظور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مورد احداث سد بالیاب با توجه به این‌که در سال گذشته در منطقه خوزستان در آستانه شروع شدن بود و با تلاش و پیگیری استان کهگیلویه‌ و بویراحمد جلوی عملیاتی شدن این کار گرفته شد سه‌شنبه هفته آینده در جلسه‌ای که در وزارت نیرو خواهیم داشت این موضوع و عملیاتی شدن سد بالیاب را در منطقه دیشموک در استان کهگیلویه‌ و بویراحمد پیگیری خواهیم کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی