نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. خرداد 1394 - 15:21
غلام‌محمد زارعی
واکنش نماینده بویراحمد و دنا به اهانت روزنامه آرمان به شهدای غواص:
اقدام روزنامه آرمان در توهین به شهدای غواص بی شرمانه است
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اقدام بی شرمانه و اهانت آمیز روزنامه آرمان نسبت به شهدای غواص را به شدت محکوم کرد و گفت:مسببان توهین به شهدای غواص در روزنامه آرمان اقلیتی دنیا طلب هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، غلام محمد زارعی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رمضان به حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در تشییع 175 شهید غواص دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدا قهرمانان همیشه جاویدان این ملت هستند و با دست بسته نشان دادند که تسلیم  زورگویی های دشمنان نخواهند شد.

 

خواهان برخورد قاطع مسئولان با مسببان توهین به شهدا هستیم

زارعی در ادامه با انتقاد از اقدام بی شرمانه و سخیف روزنامه اصلاح طلب آرمان وتوهین آن به شهدای غواص گفت:نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم ولایت مدار ایران بشدت این اقدام بی شرمانه را محکوم می کنند و خواهان برخورد جدی با مصوبان این اقدام بی شرمانانه هستند.

 

این گروه اقلیت غرق در دنیا طلبی هستند/این اقدام نشان از بی اعتقادی این گروه است

وی با بیان اینکه این قبیل افراد غرق در دنیا طلبی و زندگی پست قدرت هستند، ابراز کرد: اقدام روزنامه آرمان در توهین به شهدای غواص بی شرمانه است که بیانگر بی اعتقادی آنانبه ارزشها و ارمان های انقلاب است.

 

توهین به شهدا توهین به ارزشهای و آرمانهای انقلاب است

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برخورد با مسببان چنین اقدام ناپسندی را درس عبرتی برای دیگران دانست و افزود: توهین به ارزشها و آرمانهای شهداء توهین به اصل انقلاب اسلامی است و کسانی که اینگونه توهین ها را به شهدای گرانقدر انقلاب روا داشته اند از دایره دین مداری و عقلانیت به دور هستند.

 

زارعی با بیان اینکه اینگونه حرکت های از پیش طراحی شده هیچ وقت نمی تواند صدمه ای به ارزش های شهدای گرانقدر بزند،گفت:اینگونه اقدامات باعث روسیاهی و سرافکندکی مسببان این اقدامات بی شرمانه در جلوی ملت خواهد شد.

 

حمله به ارزشها هدف جدید تحریف کنندگان ارزش ها است

 

وی با بیان اینکه خواهان برخورد جدی با مسببان این گونه اقدامات بی شرمانه از سوی مراجع ذیربط هستیم،گفت:این قبیل اقدامات از سوی برخی رسانه های زنجیره ای همه نشان از بی اعتقادی این گروه به ارزش ها است.

 

حضور پرشور مردم در تشییع شهدای غواص اوج وفاداری ملت به نظام و ارزش ها بود

 

وی به پیام مقام معظم رهبری در مورد شکوه حضور ملت در تشییع این شهدا اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور این سبکبالان عاشق در این برهه زمانی نیاز این ملت بود تا مردم ایران اسلامی دوباره به جهانیان اوج وفاداری خود را به آرمانها و مقدسات نشان دهند.

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا مظهر اقتدا، از خودگذشتگی،رشادت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر نظام سلطه و زروگویان جهان هستند.ابراز کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و پاسداری از آرمانهای والای آنان اوج وفاداری ملت به زیاد های خواهی های نظام سلطه در برهه کنونی است.

 

شهدا پایبند ترین مردم به ارزش ها بودند

زارعی شهدا را انسان هایی پایبند و وفادار به آرمانهای و ارزشهای انقلاب دانست و بیان کرد: شهدا این پایبندی را با نثار جان خود به همگان نشان دادند.

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:حضور این شهدا در جمع مردم ایران، اوج تفکر شهادت طلبی و ایثار ملت را به همه نشان داد و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند حضور این عزیزان نیاز ما بود.

 

تیم مذاکره کننده با الگو گیری از شهدای غواص در برابر غرب بایستد

زارعی به حضور شهدای غواص و الگوگیری مسئولان از ایستادگی این عزیزان در برابر نظام سلطه در مذاکرات مهم هسته ای اشاره کرد و افزود: مسئولان تیم مذاکره کنتنده امروز باید با تأسی از روحیه مقاومت و ایستادگی این شهیدان گرانقدر در برابر زیاده خواهی های نابخرادانه غرب در پاسداری از مواضع ملت ایستادگی کنند.

 

حضور شهیدان در این برهه زمانی نیاز ملت بود

 

زارعی با بیان اینکه حضور شهیدان در این برهه به ملت ایران این پیام را رساندند که می توانیم در برابر همه زورگویان بایستیم ،گفت:امروز باید با الگو گیری از فرهنگ غنی شهید و شهادت در برابر تمامی خواسته های نامشروع و زیاده خواهی های غرب و در صدر آن آمریکایی ها بایستم تا خدای نکرده در قیامت شرمنده خون این شهیدان گرانقدر نشویم.

 

ملت با اقتدار ایران هیچ وقت با استکبار دست دوستی نخواهد داد

 

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد:ملت ایران درطول دوران بعد از انقلاب همیشه مورد ظلم زورگویان بوده و همیشه این تقابل بین حق و باطل وجود داشته و تمام شدنی نیست و امروز تیم مذاکره کننده و برخی روشنفکران جامعه نباید فکر کنند که با توافق در مذاکرات اینگونه تقابل ها از بین می رود.

 

وی تصریح کرد:دشمنی ایران و آمریکا یک دشمنی ذاتی و دیرینه است و انقلاب اسلامی هیچ موقع با استکبار دست دوستی نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی