نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. تير 1394 - 9:48
کمیته صیانت از حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای از برگزاری همایش دانشجویی – مردمی از شهدای غواص تا شهدای هسته ای با حضور پدر شهید هسته ای (مصطفی احمدی روشن) در شهرستان بهمئی خبرداد.

به گزار ش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، اطلاعیه اي عنوان شده است كه انتخاب هدف و تلاش برای رسیدن به آن در هر جامعه ای ستودنیست در صورتی که هدف ها قربانی سلیقه ها و تاربینی ها نگردد واصول پایه ریزیشان برچارچوب منطق سوار باشد. اگر امروز چشم بسته و تک بعدی به مسائل هسته ای نگاه کنیم و انسجام و همدلی را پشتوانه حرکت هایمان در مواجه با جبهه استکبار مقدمه کار ندانیم دچار خودفروختگی و عقبگرد از اهدافمان خواهیم شد.

 

جنگ دیپلماسی امروز داده ها و ستانده هایی دارد که بی تردید اگر اهداف اصولی انقلاب را در مصداق های عملیاتی و امروزی خود نمایان نسازد، به اهدافی سوخته و پایمال شده بدل می گردنند.در همین راستا رهبر معظم انقلاب میفرماینداگر بتوانند به اهداف خود در مذاکرات برسند به یک پیروزی بزرگ رسیده اند چرا که ملت استقلال طلب ایران را تسلیم کرده اند و کشوری را که می تواند الگوی دیگر کشورها باشد شکست داده اند و تمام بدعهدی ها و چانه زنی های آنها برای تحقق همین اهداف است.اقدام کنونی مجلس در تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای اقدامی مثبت و تکمیل کننده مسیر صیانت از حقوق مردم ایران بود. از نکات مثبت در اینطرح این است که اصول مذاکرات و خطوط قرمز نظام مورد تاکید قرار گرفته و بر نقش راهبردی شورای امنیت ملی صحه گذاشته است.

 

اقدام دیرهنگام اما قابل تقدیر مجلس راه را بر سلیقه های شخصی می بندد و مقدمات توافقی خوب را مهیا می سازد. تناسب بده بستان ها کلیاتی دارد و دستورالعملی. جای تردید نیست که همه مسئولین بر آن صحه میگذارند. مجلس با این مصبه میتواند راه تفسیر پذیری را ببندد و تآیید کننده حرکت مذاکره کنندگان شود. مذاکره کنندگان نیز باید اقدام مجلس را به مثابه یک حامی بدانند و از مطالباتشان این باشد که چرا زودتر دست به تصویب این طرح نزدند؟ نه اینکه این طرح را غیر قانونی بخوانند.  از درخواست های مردمی و مطالبه گری دانشجویی چنین برداشت میشود که نتیجه بخشی را زمانی میپذیرند که لطمه ای به عزت و مانعی برای پیشرفت نبینند. در واقع نظر امروز وکلای مردم ایران همان نظر احمدی روشن ها و شهریاری ها وعلی محمدی ها و همه شهدای انقلاب است.

 

کمیته صیانت از حقوق هسته ای طرح تصویبی این روزهای مجلس را مدت هاست که در استان پیاده کرده است و قصد دارد تا برنامه ای در شهرستان بهمئی در راستای برنامه های قبلی با حضور پدر بزرگوار شهید احمدی روشن  و یکی از کارشناسان هسته ای  برگزار نماید. از اهداف این برنامه که به درخواست  دانشجویان  و مردم بهمئی صورت می پذیرد مواردی از جمله: تقدیر از وکلای ملت برای تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای و حمایت از تیم مذاکره کننده و رساندن پیام عزت حکمت و مصلحت به دیپلمات های غیور ایران و دفاع از حقوق هسته ای مردم ایران خواهد بود.

 

همایش دانشجویی – مردمی از شهدای غواص تا شهدای هسته ای  پنج شنبه چهارم تیر از  ساعت 21  در مسجد صاحب الزمان (عج)  شهرستان  بهمئی برگزار می شود.

 

کمیته صیانت از حقوق هسته ای  قرارگاه دانشجویی شهید طیب استان کهگیلویه و بویراحمد.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی