نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. تير 1394 - 15:58
ظهر روز گدشته جلسه ای با حضور مسئولان بسیج دانشجویی استان، بسیج سازندگی و مسئولان گروه های جهادی دانشجویی در ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ظهر روز گذشته درنشستی با حضور مسئولان بسیج دانشجویی استان، بسیج سازندگی و مسئولان گروه های جهادی دانشجویی در ناحیه بسیج دانشجویی استان برگزار و به بیان اهمیت اردوهای جهادی و تقویت این حرکت پرداخته شد و مسئولین گروه های جهادی نیز به بیان دغدغه ها و سوالات ومشکلات پیش روی خود پرداختند.

 

 

در این جلسه  حجت الاسلام موسوی مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه دانشجویی بسیج دانشجویی استان ضمن بیان جملاتی در باب شخصیت امام حسن (ع) تبریک سالروز ولادت ایشان، ابراز داشت: در اردوهاه و برنامه های جهادی دانشجویان جهادگر خودسازی مهم ترین مسأله است.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان به حمایت همه جانبه از اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: در این اردوهای تمامی مسائل امنیتی و حفاظتی از جهادگران باید رعایت گردد و امکانات لازم را هم اینناحیه در اختیار دانشجویان بسیجی قرار خواهد داد.

 

در پایان این جلسه مجید پناهی مسئول برگزاری اردوهای جهادی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن ارائه گزارشی از پیشینیه اردوهای جهادی دانشجویی، در ادامه گلایه ها، انتقادات و سوالات مسئولان گروهای جهادی پاسخ دادند.

 

ازم به ذکر است که بیشترین گلایه ها و انتقادات مسئولان اردوهای جهادی دانشجویی مربوط به عدم همکاری ادارات استانی و شهرستانی با گروههای جهادی بود که برهمین اساس قرار به نشست مشترکی در هفته آینده باحضور استاندار، مدیران کل، معاونت ها و فرمانده سپاه و مسئولین گروه های جهادی شد تا این مشکلات از نزدیک با حضور مسئولین استانی مطرح و بررسی شوند.

انتهای پیام/م.ن

بسیج دانشجویی,CHAHARFASL.IR
بسیج دانشجویی,CHAHARFASL.IR

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی