نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. تير 1394 - 12:54
طرح قرآني،chaharfasl.ir
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد:
طرح حلقه های قرآنی قابلیت فراگیر شدن در سطح کشور را دارد
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وجود حلقه های صالحین که ماموریت های فرهنگی – اجتماعی مهمی به دوش دارند، موضوع حلقه های قرآنی صالحین را مطرح کردیم که این طرح بدون عجله و شتاب از شهرستان بهمئی آغاز به کار کرد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از حلقات قرآنی صالحین شهرستان بهمئی سرکشی کرد.

 

سردار یدالله بوعلی با تسلیت سالروز ضربت خوردن امام اول شیعیان در محراب عبادت و گرامیداشت لیالی قدر، گفت:آرزوی بنده قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران است و امیدوارم همه ما توفیق پیدا کنیم در مسیر اسلام ثابت قدم بمانیم و روی ما با نور قرآن کریم منور گردد.

 

وی از تمام کسانی که در شکل گیری حلقه های قرآنی در شهرستان بهمئی تلاش کردند تقدیر کرد و گفت: موضوع توجه به قرآن و آغاز حرکت جدید قرآنی در حلقات صالحین در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان بهمئی آغاز شده است و بقیه شهرستان ها از آن الگوگیری کردند و در حال حاضر در سطح استان در حال فعالیت می باشند.

 

فرمانده ارشد سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه ویژه قرآن کریم در زندگی به خصوص قشر جوانان و نوجوان گفت:در موضوع فعالیت های قرآنی یک خلاء جدی وجود داشت با وجود اینکه استان ما دارای ظرفیت و استعداد های خوبی بود.

 

بوعلی ادامه داد: با توجه به وجود حلقه های صالحین که ماموریت های فرهنگی – اجتماعی مهمی به دوش دارند، موضوع حلقه های قرآنی صالحین را مطرح کردیم که این طرح بدون عجله و  شتاب از شهرستان بهمئی آغاز به کار کرد و تاکنون چندین نفر قاری و حافظ چند جزء از قرآن کریم در این حلقه های قرآنی تربیت شده است.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تشویق جوانان و نوجوانی که در این حلقه های قرآنی شرکت می کنند جوایز معنوی در نظر گرفتیم .

 

 بوعلی افزود:حلقه هایی که یک جزء از قرآن کریم را حفظ کنند به سفر مشهد مقدس اعزام می شوند و برای حلقه های مربیان حافظ 5 جزء سفر به کربلا و برای حلقه مربیان حافظ بیش از 5 جزء از قرآن کریم هزینه سفر حج عمره تقدیم می شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان سخنان خود هدف اصلی از حضور خود در این برنامه را انعکاس خبری این اتفاق قرآنی در سطح استان بیان کرد و گفت: طرح حلقه های قرآنی که از شهرستان بهمئی آغاز شده است می تواند با انعکاس از صدا و سیما و رسانه ها در سطح کشور نیز اجرا و فراگیر شود.

منبع:آوای ماغر

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی