نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. تير 1394 - 13:58
مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران در گفتگو با بویرخبر:
برخی سیاسیون در صدد بایکوت کردن اساتید انقلابی هستند
مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران گفت: وظیفه استاتید را بازگو کردن اندیشه های ناب انقلاب بر اساس جغرافیای سیاسی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، مجتبي ثابتي به سخنان مهم مقام معظم رهبری در جمع اساتید واعضای هیئت علمی دانشگاههای کشور اشاره داشت و گفت: سخنان مهم مقام معظم رهبری نشانگر بیش بزرگ ایشان در تمامی ابعاد نظام  از جمله پیشرفت علمی کشور را نشان می دهد.

 

اساتید انقلابی روحیه استکبارستیزی را در بین دانشجویان گسترش دهند

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران به فرمایشان معظم له و رسالت سنگین اساتید برای پرورش افسران جنگ نرم اشاره کرد و افزود: همانگونه که رهبرمعظم انقلاب فرمودند وظیفه استاد انقلابی این است که روحیه استکبار ستیزی را بین دانشجویان خودش گسترش دهد.

 

برخی از اساتید روشنفکر روحیه ما نمی توانیم را در جامعه دانشگاهی علم کرده اند

وی با انتقاد از رویکرد جدید برخی از اساتید روشنگر جامعه دانشگاهی در درون برخی از دانشگاههای کشور، تصریح کرد: برخی ازاساتید با توجه به اینکه در ایران هستند و تمامی کارها و تحقییات خود را در این کشور انجام می دهند، روحیه ما نمی توانیم را در جامعه دانشجویی گسترش داده اند.

 

ثابتی ابراز کرد: اینگونه سخن و بازگو کردن این حرفهای نسنجیده نشان از یک تئوری ضد استقامت و ارزشهای انقلاب را نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه  وظیفه هیئت های علمی و اساتید دانشگاه استقلال از بیگانگان است و اساتید ما باید این نکته را به نسل جدید انقلاب بیاموزند که ما می توانیم که به آنچه می خواهیم برسیم،بیان کرد: بازگو کردن برخی سخن ها نسنجیده از سوی برخی از اساتید در دانشگاه ارزشهای انقلاب را به گونه ای دیگر برای نسل جدید انقلابی ترسیم کرده، که نسنجیده است.

 

وظیفه اساتید بازگو کردن اندیشه های ناب انقلاب باشد

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران وظیفه استاتید را بازگو کردن اندیشه های ناب انقلاب بر اساس جغرافیای سیاسی نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود:اساتید دانشگاه باید اساتیدی باشند که دانشجو را در برابر هر صدمه و آسیبیث از سوی دشمن آماده کنند.

 

برخی سیاسیون در صدد بایکوت کردن اساتید انقلابی هستند

ثابتی به سخنان مهم مقام معظم رهبری در مورد پشتیبانی وزارت های علوم و بهداشت از اساتید انقلابی اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبر انقلاب فرومدند، وزرای مربوطه باید قدردان اساتید انقلابی باشند و نباید آنها را به حاشیه ببرند و نگذارند حضورجناح های سیاسی معاند به بدنه علمی کشور باعث بایکوت کردن این اساتید انقلابی شود.

 

وی با بیان اینکه اساتید انقلابی در هر برهه ای پشت این انقلاب ایستاده اند،ابراز کرد:اساتید انقلابی در همه عرصه های این نظام اعم ازسیاسی، فرهنگی و اقتصادی پشت این انقلاب ایستادند و به همه نشان دادند که ما می توانیم.

 

ورود احزاب سیاسی به بدنه علمی  دانشگاه سمی مهلک است

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب که نباید دانشگاه را ملعبه دست اجزاب سیاسی کرد اشاره داشت و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دانشگاه محفل سیاسی دانشجویی است نه جایگاه سیاسی بازی احزابی که مسیر اصلی دانشگاه را از ریل اصلی خودش منحرف می کنند.

 

ثابتی با بیان اینکه سیاسی بازی و منابع حزب های سیاسی در بدنه علمی کشور صدمات جبران را به جامعه دانشگاهی کشور وارد خواهد کرد،بیان کرد: حضور احزاب سیاسی به دلیل نداشتن یک چارچوب کلی،مرگ رشدعلمی در کشور را در بر دارد.

 

در موضوع بورسیه ها برخی آقایون با سیاسی بازی آبروی کسانی را به ناحق ریختند

وی به بحث بورسیه و سخنان معظم له که فرومدند اینگونه رفتارها در موقعی کاری غلط بود، اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی با سیاسی بازی با آبروی زیادی از دانشجویان بازی کردند که این موضوع نشانگر ورود احزاب سیاسی با سیاسی بازیهای غلط  خود در مورد بورسیه ها بود که یک بی تقوایی سیاسی را نشان داد.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران با بیان اینکه در بحث بورسیه ها آبروی برخی افراد بی گناه با سیاسی بازی برخی اقایون به ناحق ریخته شد، تصریح کرد: مسئولان وزارت علوم باید آبروی ریخته شده افراد بی گناه را به آنان برگرداند و در کنار آن با جدیت در برابر کسانی که به صورت غیره قانونی از این بورسیه هااستفاده کردند،بایستاد.

 

ثابتی در ادامه تحول علوم انسانی در بدنه علمی کشور را یکی از تحولات عظیم کشور دانست و گفت: وزارت علوم و از جمله وزارت بهداشت باید قدم های بلندی برای رسیدن به این اهداف بردارد.

 

توطئه نرم دشمن دست پیدا نکردن ملت به تمدن انسانی است

وی در ادامه به توطئه نرم دشمن برای دست پیدا نکردن ملت به بالاترین مقاطع رشد علمی در جهان اشاره کرد و گفت: همانگونه که معظم له فرمودند، امروز باید نگاه تمدنی و انسان ساز هدف اصلی جامعه علمی دانشگاهی کشور باشد.

 

ثابتی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرومدند که غرب بر سر داشتن انرژی هسته ای و حقوق بشر با ما سر جنگ ندارد و همه اینها بهانه ای بیش نیست بلکه هدف اصلی دشمن با این دشمنی دیرنه،  نرسیدن ملت ایران به تمدن بزرگ انسانی است.

 

کاهش رشد علمی کشور نشانه ورود احزاب سیاسی به بدنه دانشگاه است

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران در ادامه با انتقاد از کاهش محسوس رشد علمی کشور در چند سال اخیر گفت:ورود احزاب سیاسی به بدنه علمی کشور و بهاء ندادن به دانشجو برای اجرای ابتکار عمل و نداشتن حضور پروشور دانشجو در جامعه دانشگاهی باعث این معظل بزرگ علمی در درون کشور شده است.

 

وی با بیان اینکه امروز باید با توجه به این کاهش آسیب شناسی بکنیم و نقاط قوت را بالا بریم و نقاظ ضعف را از بین بریم،گفت:قدرت علمی کشور در منطقه و جهان باعث ترقی تمامی قدرت ها کشور اعم از سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جهان خواهد شد.

 

دلتمردان چرا حاشا می کنند

ثابتی با بیان اینکه اگر این کاهش محسوس علمی درد درون دانشگاهها از بین نبریم در آینده با یک خطر جدی روبه خواهیم شد، گفت:امروز باید دولمتردان بگویند که چه موضوعی باعث شده که رشد علمی کشور کاهش یافته و روندی رو به نزول را به خود گرفته است.

منبع:بويرخبر

انتهاي پيام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی