نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. تير 1394 - 10:58
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعداد رویدادهای طلاق در سه ماهه اول سال جاری در استان خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۸۳ رویداد طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۲۲ رویداد ۷۲٫۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از رشد ۲۱٫۷ درصدی ازدواج طی سه ماهه سالجاری در این استان خبر داد.

 

محمد علی تقوی در گفت و گو با ایسنا افزود: در سه ماهه امسال ۲۴۰۲ واقعه ازدواج به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۱۹۷۴ واقعه ازدواج افزایش ۲۱٫۷ درصدی داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه میانگین سن ازدواج در مردان در سن ۲۹ سال و در زنان در گروه سنی  ۲۴٫۳ سال بوده است، بیان کرد: در سه ماهه سالجاری بیشترین ازدواج ثبت شده مردان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با ۱۰۲۶ نفر بوده و در بین زنان در گروه سنی ۲۰ تا ۲۴ سال با ۸۳۹ نفر بوده است.

 

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعداد رویدادهای طلاق در سه ماهه اول سال جاری در استان خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۸۳ رویداد طلاق به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با  ۲۲۲ رویداد ۷۲٫۵ درصد رشد داشته است.

 

تقوی تصریح کرد: طبق آمارهای سالهای گذشته معمولا آمار طلاق در ۶ ماهه اول سال در  استان افزایش دارد و  در نیمه دوم سال کاهش چشم گیری خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: در سه ماهه اول سالجاری میانگین سن طلاق ثبت شده مردان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با ۱۲۱ نفر و در بین زنان در گروه های سنی ۲۰ تا ۲۴ سال با ۱۰۰ نفر بوده است.

 

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال در هر شبانه روز ۲۶ رویداد ازدواج و چهار رویداد طلاق در این استان اتفاق افتاده که در برابر هر ۶ واقعه ازدواج یک واقعه طلاق اتفاق افتاده است.

منیع: بویرنیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا