نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. تير 1394 - 13:44
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی تا مشخص شدن علت و انگیزه تیراندازی به طور جدی پی‌گیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، ساعت 3 بامداد امروز (21 رمضان) صدای تیراندازی با اسلحه شکاری در بلوار امام خمینی شهر یاسوج(نزدیک چهار راه عالیوند) شنیده شد.

 

خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی با شنیدن صدای شلیک اسلحه  در محل حادثه حضور می یابد و با زخمی شدن 6 جوان  توسط فردی ناشناس روبرو می شود.

 

وی گفت: صحبت های زیادی از دلیل این حادثه توسط افراد حاظر مطرح شد که نیاز به بررسی دارد.

 

این خبرنگار ادامه داد: در زمان اتفاق این حادثه ترافیک سنگینی در محل حادثه رخ داد به گونه ای که انتقال مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج سختی صورت گرفت.

 

خبرنگار این پایگاه خبری از وضیت وخیم دو نفر از جوانان زخمی شده خبر داد به گونه ای که یکی از مصدومین در همان لحظه اول بر اثر شدت زخم فوت کرد.

 

در همین رابطه فرمانده نیروی انتظامی استان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد:خودروی ناشناس با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که در این حادثه پنج نفر مجروح و یک نفر هم در راه بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد و بقیه مجروحان حادثه تحت درمان و مداوا هستند.

 

سردار غلامعباس غلام زاده،افزود: تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی و مشخص شدن علت و انگیزه موضوع به طور جدی پی‌گیر موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملین هستند.

 

وی  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس نیزعنوان کرد گفت: شایعه رخ دادن حادثه به دلیل امر به معروف و نهی منکر صحت ندارد و این گونه به نظر می‌رسد که اینها همدیگر را از قبل می‌شناخته‌اند.

 

این فرمانده انتظامی  در پایان افزود: با بازجویی زخمی‌شدگان حادثه و پی‌گیری‌هایی که در آینده خواهیم داشت علت حادثه را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

گفته می شود این حادثه مرگ بار در حالی در بلوار امام خمینی (ره) شهر یاسوج حوالی چهاراه عالیوند رخ داد که مردم روزه دار این شهر در حال بازگشت از مراسم شب قدر و شهادت امام علی (ع) بودند.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا