نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. مرداد 1394 - 14:26
معاون سیاسی استاندار گفت: نظم و آرامش زمینه ساز عمران و آبادنی است و از همین تریبون مقدس از همه ائمه محترم جمعه که نقش هدایتگری مصالح و لبیک به امام خامنه ای و احکام عمومی را تنویر کردند تقدیر و تشکر و عذرخواهی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار که به منظور عذرخواهی از اظهارات فرماندار خود را به بخش پاتاوه رسانیده بود در جمع نماز گزاران حاضر و به ایراد سخن پرداخت.

 

محمدی گفت: امروز توسعه، پیشرفت  و عمران  و آبادنی هر کشور و منطقه ای در گرو امنیت است و امنیت مهمترین عامل پیشرفت و توسعه  مادی و معنوی است.

 

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه نظم و آرامش زمینه ساز عمران و آبادنی است گفت: ضرورت می طلبد و عوامل متعددی از جمله ائمه جمعه و مسوولین نقش وحدت و انسجام را ایفا کنند تا زمینه تعارضات اجتمایی که در فرایند توسعه در برابر مردم برطرف شود.

 

محمدی به جایگاه ارزشمند ائمه جمعه که در هدایتگری و وحدت مردم نقش وحدت آفرینی را بازی می کنند اشاره کرد و ادامه داد :مسولین اجرایی باید خدمتگزار مردم باشند.

 

محمدی به آیه شریفه واعتصموا به حبل الله جمیعا ولا تفرقوا اشاره وخاطر نشان کرد: ما که اعتقاد به آیات نورانی قرآن کریم داریم این آیه اشاره به وحدت دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطر نشان کرد: در طول هفته گذشته شاهد سخنان زشت و ناخوشایندی بودیم که از طریق فضای مجازی منعکس شد که خوشایند جامعه اسلامی ما نبوده و نیست.

 

 وی ادامه داد: از همین تریبون مقدس از همه ائمه محترم جمعه که نقش هدایتگری مصالح و لبیک به امام خامنه ای و احکام عمومی را تنویر کردند تقدیر و تشکر و عذرخواهی می کنم.

 

منبع: سفیر دنا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی