نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. مرداد 1394 - 8:36
در حالی که اصلاح طلبان از جایگاه لازم برای حضور در انتخابات برخوردار نیستند،‌برنامه آنها اردوکشی خیابانی با دستبندهای سبز و بنفش است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، چندی پیش تعدادی از اصلاح طلبان جلسه‌ای را با یکی از چهر های سیاسی مطرح این جریان برگزار کردند.

 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در این جلسه راهکارهایی برای ورود دوباره اصلاح طلبان به متن جامعه را مطرح کرده و مدعی شده است که بهترین روش برای این کار حضور کاروانی و دسته‌کشی های خیابانی است.

 

وی توصیه کرده است که بهترین راه برای پیاده سازی این طرح، استفاده از دستبندهای سبز و بنفش در این اردوکشی های خیابانی بوده تا جایی که نمود عینی داشته باشند.

 

در جریان جشن هسته‌ای نیز اولین اردوکشی اصلاح طلبان رقم خورد و برخی با بستن دستبندهای سبز و بنفش ضمن سردادن شعارهای انحرافی سعی در همراه کردن مردم با خود داشتند.

 

با توجه به فقدان جایگاه اجتماعی اصلاح‌طلبان در کشور، این جریان به دنبال گسترش فعالیت های خود بوده تا در این راستا بتواند برای ورود به مجلس حضور پررنگ تری داشته باشد.

 

از طرف دیگر برخی از چهره‌‌های سیاسی که فاقد محبوبیت و مقبولیت در جامعه هستند با نزدیک کردن خود به این جریان سعی دارند تا هرچند اندک، اما از حمایت اصلاح طلبان برخوردار شوند.

منبع:دانا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی