نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مرداد 1394 - 8:50
احداث پارک ویژه معلولین و سالمندان با مشارکت سازمان بهزیستی، تسریع در صدور پروانه ساختمانی و معافیت از عوارض شهرداری برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان با هماهنگی و مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری و تعامل با آرامستان شهرداری در خصوص مسائل مربوط به افراد مجهول‌الهویه این سازمان از سایر مصوبات بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در نشست مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج یکی از مصوبات راه‌اندازی پارک ویژه معلولان بود.

 

 مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با شهردار شهر یاسوج دیدار و در خصوص راهکارهای تعامل این دو دستگاه تبادل نظر کردند.
 

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری یاسوج در بحث مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها برای سهولت رفت و آمد معلولان در سطح شهر گفت: با توجه به مأموریت‌هایی که سازمان بهزیستی دارد باورمان این است که با مشارکت و همفکری همه دستگاه‌ها خصوصا شهرداری می‌توانیم این مأموریت را به نتیجه برسانیم.

 

 

علی‌رضا موسوی‌امجد افزود: فعالیت‌های شهرداری یاسوج در بسیاری موارد می‌تواند یاریگر بهزیستی استان باشد که امیدواریم همانگونه که این سال با عنوان دولت، ملت؛ همدلی و همزبانی معرفی شده بتوانیم همدلی و همزبانی خوبی را بین دستگاه‌ها در تعامل با بهزیستی استان شاهد باشیم.

 

محمد علی جاوید شهردار یاسوج نیز در این نشست اظهار داشت: شهرداری یاسوج آمادگی دارد تا در پیشرفت برنامه‌های بهزیستی استان مانند مباحث توانمندسازی، مناسب سازی، افزایش مشارکت مرمی به صورت مشترک با بهزیستی استان همکاری کند.

 

از جمله مصوبات و برنامه‌های بهزیستی و شهرداری استان در این نشست را می‌توان تشکیل جلسه مهارت‌های اجتماعی بهزیستی و شهرداری در خصوص آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای مقابله‌ای با آنها، تشکیل جلسات مدام با حضور معاونت شهری شهرداری یاسوج در خصوص آسیب‌های اجتماعی، مناسب سازی معابر، پل‌ها و پارک‌ها برای معلولین و سالمندان عنوان کرد.

 

 

همچنین در این نشست احداث پارک ویژه معلولین و سالمندان با مشارکت سازمان بهزیستی، تسریع در صدور پروانه ساختمانی و معافیت از عوارض شهرداری برای جامعه هدف سازمان بهزیستی، ساماندهی کودکان خیابانی و متکدیان با هماهنگی و مشارکت سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری و تعامل با آرامستان شهرداری در خصوص مسائل مربوط به افراد مجهول‌الهویه این سازمان از سایر مصوبات بود.

خبر: سپهر

منبع:کبنانیوز

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی