نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مرداد 1394 - 10:11
یک تولید کننده با بیان اینکه برخی مواقع در داخل دچار خود تحریمی هستیم، اظهارداشت: چارچوب‌های کار و تولید ایرانی باید به عنوان سند راهبردی تدوین و به طور جدی پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، هادی اکبری راد تولیدکننده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی، تولید و اقشار کارگران، گفت: طبق رهنمودهای ایشان اگر کسی مصمم برای انجام کاری باشد می‌تواند همه امور را هموار کند. بنابراین می‌توان از مشکلات ناشی از تحریم‌های ناعادلانه بانکی، بیمه، اقتصادی و کشتی‌رانی چشم پوشی و برمبنای اقتصاد مقاومتی کار و تولید را به بهترین شکل اجرایی کرد.

 

این کارآفرین نمونه کشوری اظهار داشت: اکثر تحریم‌های بین‌المللی توسط کارخانه با ترفندهای مختلف و با دشواری دور زده می‌شود و همه مشکلات را با همه فشارهای آن تحمل می‌کنیم ولی در داخل کشور دچار مشکل خود تحریمی هستیم و این برای تولید و تولیدکننده بسیار مضر است.

 

 

این تولید کننده با تاکید براینکه در خدمت به اسلام و مسلمانان بازنشستگی معنی ندارد، اظهار داشت: با بیش از 85 سال عمر فقط به فکر تولید و کار و آموزش به جوانان هستم تا بتوانم قدمی در مسیر تعالی و رشد کشور انجام دهم.

 

 

وی افزود: متاسفانه برخی مواقع اجازه کار و تولید بی‌دغدغه داده نمی‌شود و یا گاها چوب لای چرخ کارخانجات نیز گذاشته می شود اما امیدوارم که مسئولان با تبعیت از سخنان رهبری گران‌قدر انقلاب در دیدار با کارگران، فضای تولید در کشور را بهبود بخشند تا هرچه بیشتر برای نیاز کشور از تولیدات داخلی استفاده شود.

 

 

رئیس هیات مدیره شرکت عقاب افشان اظهار داشت: از 12 سالگی مشغول کار و فعالیت بوده‌ام و همواره از منابر و خطبه ها شنیده‌ایم که کارکردن در اسلام عبادت و اگر کسی در مسیر کار جانش را از دست دهد، شهید است لذا امیدوارم چارچوب‌های کار و تولید ایرانی به عنوان سند راهبردی تدوین و بصورت جدی پیگیری شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در واحد تولید کارخانه، همواره تلاش کرده‌ایم که خوب کار کنیم تا رضایت استفاده کننده از محصول جلب شود به همین دلیل است که با سابقه 65 ساله در این زمینه توانسته ایم روی پای خود بایستیم و توسعه و گسترش کار را دنبال کنیم.

 

اکبری راد با تاکید براینکه تولید در ایران به نحوی با مشکلاتی روبروست ولی هرگز نباید اسیر این مسایل شد، اظهار داشت: آنچه نگران‌کننده است در جا زدن در امور روزمره است که موجب فرسودگی و خستگی در مجموعه تولیدی می شود.

 

وی با اشاره به استقبال برخی جوانان از دلالی به دلیل دریافت سود آنی گفت: سود دلالی زحمت چندانی ندارد بنابراین مورد استقبال قرار می گیرد ولی اگر کسی به دنبال کار و تولید باشد نباید انتظار سود آنی داشته باشد بلکه باید با کار کردن به دنبال تولید محصول باکیفیت باشیم ضمن اینکه عشق به تولید و محصول نیز می‌تواند موجب رضایت مشتری شود. 

 

اکبری راد افزود: تولید بی کیفیت، مصرف کنندگان محصولات را به سمت کالاهای خارجی سوق خواهد داد بنابراین باید با نهایت دقت و استفاده از فناوریهای روز بتوان در جلب رضایت مشتری موفق بود که این خود نوعی عبادت و خدمت به مردم است.

 

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان جوان باید بدانند که ممکن است در مقطعی سود چندانی نداشته باشند ولی قطعا رضایت کارکنان و ایجاد اشتغال برای دیگران لذت بخش است و درعین حال چرخهای اقتصاد مملکت نیز می چرخد و رشد و تعالی کشور را در پی خواهد داشت.

 

اکبری راد با تاکید براینکه رضایت مصرف کنندگان همواره باعث برکت در تولید و افزایش سرمایه و محصول خواهد شد، افزود: تولیدکنندگان باید با تلاش و دقت فراوان به فکر تولید و خدمت به کشور باشند.

 

وی تصریح کرد: در 65 سال کار و فعالیت تولیدی در ایران، هیچ وقت حقوق کارگران و کارمندان از یک هفته بیشتر عقب نیفتاده است و چون همانند سایرین حقوق‌بگیر شرکت هستم شرایط آنان را درک می کنیم.

این تولید کننده نمونه خاطرنشان کرد: در حال حاضر وظیفه تولیدکنندگان و کارگران ایرانی این است که تمام تلاش خود را برای اعتلای اقتصاد کشور به کار ببرند.

اکبری راد با بیان اینکه هدف از کار کردن فقط جمع‌آوری ثروت نیست، به جوانان توصیه کرد: به دنبال کار باشند و خستگی و نگرانی را به خود راه ندهند و با اینکه ممکن است تنگ‌نظرانی کار و تلاش جوانان را برنتابند ولی جوانان نباید به این حرف‌ها گوش کنند و تلاش و فعالیت خود را همچنان ادامه دهند چون وعده خداوند حرکت از انسان و برکت از سوی پروردگار است.

 

وی گفت: باید هر روز به واسطه کار، تلاش و سلامتی شکرگزار خداوند بود و تلاش کرد تا آنچه را که آموخته‌ایم به جوانان بیاموزیم.

این کارآفرین تصریح کرد: به عنوان یک سرباز نظام تلاش می‌کنیم با به اجرا درآوردن فرامین مقام معظم رهبری برای تکیه بر تولید داخلی، کاری ارزشمند در سطح بین المللی انجام دهیم .

 

وی یادآوری کرد: وزیر کشور از کارخانه بازدید کرد و این مجموعه را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست. محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت نیز از خط تولید دیدن و بر تلاش برای بالا بردن هر چه بیشتر سطح کیفیت محصولات برای گسترش فعالیتها در منطقه تاکید کرد.

منبع:دانا

انتهای پیام/م.ن

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا