نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. مرداد 1394 - 10:30
حادثه تصادف و کشته شدن مرحوم نادری در حالی اتفاق افتاد که سایر نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد بهمراه برخی نیروهای مردمی در منطقه دنای شرقی (مهریان) نیز مشغول مهار آتش سوزی جنگل بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سرهنگ محمدرحیم برزمند روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: سه نفر نیز در این زمینه دستگیر و جنازه برای انجام کالبد شکافی و بررسی علت مرگ تحویل پزشکی قانونی شده است.

 

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده هم اکنون در اداره آگاهی نیروی انتظامی بویراحمد در حال بازجویی هستند، گفت: تا زمان روشن نشدن علت مرگ مرحوم نادری، جنازه همچنان در اختیار مراجع قضایی است.

 

برزمند اظهار کرد: روز گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر حمل هیزم از سوی یک وانت نیسان در منطقه مختار یاسوج ، بهمراه مرحوم نادری و برخی نیروهای یگان حفاظت بویراحمد به محل اعزام شدیم و راننده و خودرو را متوقف کردیم.

 

وی گفت: مرحوم نادری نیز در حالی که مشغول رانندگی نیسان توقیف شده از منطقه مختار به سمت یاسوج بود در منطقه جوخوره مهریان و در پنج کیلومتری یاسوج همراه خودرو به دره سقوط و بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

 

وی گفت: حادثه تصادف و کشته شدن مرحوم نادری در حالی اتفاق افتاد که سایر نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد بهمراه برخی نیروهای مردمی در منطقه دنای شرقی (مهریان) نیز مشغول مهار آتش سوزی جنگل بودند.

 

به گزارش ایرنا، هوشنگ نادری فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد آذرماه پارسال نیز در درگیری با قاچاقچیان و سودجویان زغال در منطقه دلی اولاد علی مومن یاسوج نیز به شدت مجروح شده بود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /م.ن

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی